اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اکثریت آرا صورت گرفت

تصویب بودجه 170 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل

خبرگزاری فارس: با نظر مساعد اکثر اعضای شورای شهر اردبیل کلیات بودجه 170 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل بعد از روزها بحث و بررسی در کمیسیون‌ها به تصویب رسید.

تصویب بودجه 170 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جلسه ظهر امروز شورای شهر اردبیل که با حضور اعضا و شهردار اردبیل برگزار شد، نائب رئیس شورای شهر اردبیل در سخنانی اظهار داشت: بودجه امسال در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر و با حضور معاونان شهرداری و روسای سازمان‌ها و کارشناسان مرتبط حوزه مالی، فنی و عمرانی مورد بررسی و دقت نظر قرار گرفت و بر حسب سنخیت کار آنها موارد پیشنهادی نیز در کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گرفت تا به سرعت عملیات اجرایی از سال آینده در حوزه‌های مختلف آغاز شود.

جواد زنجانی خاطرنشان کرد: در مجموع بودجه پنج شش سازمان بدون تغییر در کمیسیون تخصصی مورد تصویب قرار گرفت ولی برای پنج سازمان دیگر پیشنهاد تغییراتی اعمال شد تا به صورت واقعی و بر اساس اختیارات و وظایف امکان اجرایی شدن طرح‌های پیشنهادی فراهم آید.

وی یادآور شد: بخش اعظمی از کارها و وقت اعضای شورای شهر در قالب کمیسیون‌ها صرف تعریف و تصویب پروژه‌های عمرانی به ویژه در حوزه فضای سبز و همچنین ساخت و سازهای زیر‌بنایی شد که در این زمینه با دعوت از شهرداران مناطق، معاونت‌های شهرداری‌‌ مرکز و خود شهرداری سعی کردیم طرح‌ها بیش از گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفته و زمینه اجرایی شدن آنها فراهم آید.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شهردار اردبیل همچون سنوات گذشته طرح‌‌های جامع و کاملی را در بودجه سالانه در نظر گرفته بود که ما سعی کردیم با جمع‌بندی نظرات کارشناسان اکثریت آنها را به تصویب رسانده و برای اجرا به شهرداری ابلاغ کنیم.

افزایش 4.5 میلیارد تومانی بودجه شهرداری اردبیل با اولویت پروژه‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زنجانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: ما در مجموعه 4.5 میلیارد تومان به بودجه شهرداری اضافه کردیم که اکثر آنها کارهای عمرانی است.

وی سهم بودجه جاری را در سال آینده 31 درصد و سهم بودجه عمرانی را 69 درصد اعلام کرد و افزود: ما سعی کردیم تا اول اسفند ماه بودجه را مورد بحث و بررسی نهایی قرار دهیم و در نخستین روز اسفند ماه آن را برای تدوین تقدیم شهرداری کنیم تا مقدمات این کار فراهم آید.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: قطعاً با این اقدام شورای شهر شهرداری نیز در فرصت یک ماهه ابلاغ بودجه را به سازمان‌ها و شهرداری‌های مناطق جهت آغاز طرح‌ها از ابتدای سال در اولویت قرار می‌دهد تا در نیمه اول سال آینده بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌ها به ثمر بنشیند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زنجانی در پایان سخنان خود محل در‌آمد 4.5 میلیارد تومان افزایش بودجه شهرداری را فروش اراضی قابل تملک اعلام کرد و ابراز داشت: ما به شهرداری اجازه دادیم تا اراضی بلاصاحب را تملک کرده و از این بابت هم منبع در‌آمدی برای شهرداری باشد و هم از طرفی جلوی ساخت و سازهای بی‌رویه گرفته شود.

انتهای پیام/62007/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول