اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استراتژی همچنان آسفالت کوچه‌ها و معابر

بودجه 10 میلیارد تومانی شهرداری پارس‌آباد تقدیم شورا شد

خبرگزاری فارس: در یک ماه باقی‌مانده به سال 92 شهرداری پارس‌آباد بودجه 10 میلیارد تومانی خود را تقدیم شورای شهر پارس‌آباد کرد.

بودجه 10 میلیارد تومانی شهرداری پارس‌آباد تقدیم شورا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز و در محل شهرداری برگزار شد، شهردار پارس‌آباد در سخنانی گفت: همچنان اولویت ما برای سال آینده آسفالت معابر و کوچه‌ها، توسعه فضای سبز و جلب و جذب سرمایه‌گذاران است تا بتوان یک حرکت فزاینده را شاهد و ناظر بود.

رحیم بیرام‌زاده تصریح کرد: ما در بودجه سال آینده سعی کردیم بخش عمده‌ای از برنامه‌ریزی‌ها را در حوزه عمرانی و فعالیت‌های مربوط به ساخت و سازها و همچنین ارایه خدمات مطلوب به مردم کنیم و با کاهش اعتبار هزینه‌ای سعی شد تمرکز همچنان بر کارهای اساسی و زیربنایی باشد.

وی افزود: در توسعه فضای سبز نیز احداث پارک و تفرجگاه ساحلی در حاشیه رود ارس و همچنین احداث دو هکتار فضای سبز جدید از مهم‌ترین رویکردها و هدف‌گذاری‌های شهرداری پارس‌آباد است.

این مسئول با اعلام اینکه در کنار آن شهرداری در سال آینده سعی می‌کند ساختمان جدید پایانه مسافربری را در زمینی به مساحت دو هکتار در اولویت قرار دهد، خاطر نشان کرد: برای اولین بار اقدام به راه‌اندازی بازار و کارگاه‌های حوزه مشاغل مزاحم با مشارکت بخش خصوصی کردیم تا از سطح شهر این واحدهای مزاحم و کارگاه‌های آلاینده فضا برچیده شوند.

بیرام‌زاده به ارتقای درجه شهرداری پارس‌آباد از هفت به 9 خبر داد و اضافه کرد: تکمیل ایستگاه دوم آتش‌نشانی، اجرای طرح ممیزی املاک شهری و از همه مهم‌تر الکترونیکی کردن ارایه خدمات به شهروندان از جمله رویکردهایی است که شهرداری پارس‌آباد در سال آینده دنبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار پارس‌آباد به تعیین تکلیف سکونت‌گاه‌های غیررسمی در 10 محله شهر پارس‌آباد اشاره کرد و بیان داشت: با فعال شدن کارخانه آسفالت و همچنین تولید آسفالت با کیفیت سعی شده است در نقاط مختلف رضایت مردم در این زمینه فراهم آید.

وی ضرورت همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها را با شهرداری در سر و سامان دادن به وضعیت موجود یادآور شد و خواستار مشارکت جدی شهروندان در زیباسازی شهر پارس‌آباد شد.

انتهای پیام/62006/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول