اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بسطام:

ولایت فقیه ستون حفظ حکومت اسلامی است/ همه در مسیر ولایت حرکت کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بسطام گفت: ولایت فقیه ستون و رکن اصلی حکومت اسلامی و بزرگ‏ترین سد برابر دشمنان اسلام است.

ولایت فقیه ستون حفظ حکومت اسلامی است/ همه در مسیر ولایت حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بسطام، حجت‌الاسلام عباس معصومی ظهر امروز در نشست فرهنگیان شهرهای میامی، دامغان و بسطام، در سخنانی با اشاره به موضوع ولایت فقیه اظهار داشت: ولایت فقیه یکی از اصول دین اسلام بوده که در زمان غیبت امام معصوم(ع) برای رهبری حکومت دینی در جامعه اسلامی وضع شده و دارای شرایط و ویژگی‌های مشخصی است.

وی افزود: ولی‌فقیه انسانی مدیر، مدبر، فقیه عادل و عالم و آگاه به زمان و مکان است که معصوم نیست؛ اما بر نفس خود حاکم است و کم‏ترین خطا را در مسائل فردی و اجتماعی دارد.

امام جمعه بسطام خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اولین حکومت اسلامی بعد از غیبت امام عصر(عج) بود که تشکیل شد و این نقطه عطفی است که در تاریخ حکومت‌های جهان و با مدد الهی و عزم مردم و رهبری یک فقیه جامع‏الشرایط رخ داد.

وی افزود: ولایت‌فقیه حکومت صالحان و اولیای خداوند بر مردم است و امروز می‏بینیم که ولایت فقیه چقدر برای حکومت اسلامی و حفظ آن مهم است.

معصومی بیان داشت: دشمنان تاکنون نتوانسته‌اند انقلاب اسلامی را دچار خدشه و انحراف کنند؛ چرا که ولی‌فقیه چون یک قطب‌نما و راهنما این کشور و حکومت را هدایت و رهبری می‌کند و دشمنان این را به خوبی دریافته‌اند.

وی تاکید کرد: ولایت فقیه ستون و رکن اصلی حکومت اسلامی است و باید توجه داشت که دشمنان در تلاش هستند تا با برنامه‌ریزی‌های مختلف این رکن اساسی حکومت اسلامی را از میان بردارند و پشتیبانی ملت یکی از راه‌های حفظ این ستون است.

امام جمعه بسطام خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر ولایت باعث حفظ انقلاب اسلامی و ناکام ماندن توطئه‌های دشمنان خواهد بود و باید به این مسئله توجه داشت و دانش‌آموزان را با این مسئله آشنا و آنان را به خوبی توجیه کرد و سرباز مدافع ولایت و اسلام پرورش داد.

انتهای پیام/2249/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول