اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سرایان:

مسئولان با بصیرت گام بردارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سرایان با بیان اینکه هدف اصلی دشمن فشار اقتصادی و تحریم نیست، گفت: هدف اصلی دشمن براندازی نظام جمهوری اسلامی و در رأس آن ولایت فقیه است و مسئولان باید با بصیرت گام بردارند.

مسئولان با بصیرت گام بردارند

حجت‌الاسلام احمد نجمی‌پور امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، در ارتباط با بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: صحبت‌های رهبری در هر برهه از زمان برای همه افراد جامعه به ویژه مسئولان فصل‌الخطاب است.

وی تبعیت و پیروی از ولایت فقیه را در همه زمان‌ها لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: مسئولان باید با اتحاد و همدلی حرکات اختلافات برانگیز را که عامل خراب شدن وجهه‌ آنها در اذهان مردم می‌شود را کنار بگذارند.

امام جمعه سرایان با بیان اینکه همه مردم و مسئولان نسبت به رهبری وظایفی دارند، تصریح کرد: همه مردم و مسئولان باید از رهبری تبعیت و پیروی کنند چرا که اطاعت از ولایت فقیه در زمان غیبت امام عصر(عج) امری واجب و ضروری است.

تسلیم بودن در امر رهبری از وظایف مسئولان است

نجمی‌پور اطاعت از ولی‌فقیه را تداوم پیروی از سیره نبوی رسول‌الله‌(ص) برشمرد و گفت: وظیفه دیگر مردم و مسئولان این است که در برابر اوامر رهبری تسلیم باشند.

وی یاری کردن رهبری را وظیفه دیگر مردم و مسئولان دانست و افزود: هر فرد به نوعی می‌تواند در این امر سهمی داشته باشد، یکی در قدم برداشتن در راه رهبری، دیگری با قلم و سکوتش می‌تواند در یاری‌رساندن به رهبری نقشی داشته باشد.

امام جمعه سرایان با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید مطیع امر رهبر باشند، ادامه داد: هدف دشمن از فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها اختلاف ‌انداختن بین مردم و مسئولان است تا از این طریق به نظام ضربه بزنند.

نجمی‌پور با اشاره به هدف اصلی دشمن اذعان داشت: هدف اصلی دشمن ساخت سلاح هسته‌ای یا غنی‌سازی هسته‌ای و تحریم و فشار اقتصادی نیست بلکه هدف اصلی آنها رهبری او ولایت فقیه است.

مسئولان با بصیرت گام بردارند

وی متذکر شد: همه مردم و مسئولان باید در برابر توطئه‌های دشمنان با بصیرت گام بردارند.

امام جمعه سرایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر چه شدت عمل دشمنان بیشتر می‌شود مسئولان رفاقت‌هایشان را بیشتر کنند، گفت: طبیعی است که در بین مسئولان اختلافاتی باشد، اما باید بین خودشان حل کنند که این اختلافات به بیرون کشیده نشود چرا که دشمن از همین فرصت‌ها استفاده کرده و به آن دامن می‌زند.

مهم‌ترین شاخصه مسئولان مطیع امر رهبری بودن است

نجمی‌پور مهم‌ترین شاخصه مسئولان را مطیع امر رهبری بودن دانست، تصریح کرد: همه مردم به ویژه مسئولان وظیفه دارند که با یکدیگر متحد و همدل باشند زیرا که از امروز دشمنان از هر حرفی سوء استفاده خواهند کرد.

وی با اشاره به جمله رهبری که فرمودند: «فعلا نصیحت می‌کنم» اذعان داشت: این جمله پیام‌های مهمی داشت که یکی از آن پیام‌ها نهایت ناراحتی معظم‌له را نشان می‌دهد و اینکه حرف زیاد است که مصلحت گفتن آن نیست.

انتهای پیام/69008/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول