اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی مؤتلفه در گفت‌وگو با فارس:

نظامی که ولایت فقیه دارد بن‌بست ندارد / سران قوا قدر رهنمود‌های رهبری را بدانند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بیانات رهبر انقلاب را نسخه شفابخش جامعه در شرایط حساس کنونی دانست و گفت: نظامی که ولایت‌ فقیه دارد بن‌بست ندارد.

نظامی که ولایت فقیه دارد بن‌بست ندارد / سران قوا قدر رهنمود‌های رهبری را بدانند

حجت‌الاسلام حسن ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر انقلاب در جمع مردم آذربایجان اظهار کرد: رهنمودهای رهبری طبق روالی که ایشان دارند همیشه در زمان‌های حساس در کشور آرامش ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: قلوب مردم با سخنان ایشان به سوی آرامش سوق پیدا کرده و اقشار مختلف نگرانی‌های خود را در ارتباط با مسائل کشور با سخنان ایشان از دست می‌دهند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به نقش رهبری در ایجاد تعادل و هماهنگی میان قوا خاطرنشان کرد: آنجا که لازم است مسئولان تذکراتی را دریافت کنند، ایشان با بیانات خود به بهترین شکل این کار را انجام می‌دهند.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد نظام که موجب دوام آن شده، همین ولایت فقیه و نقش بی‌بدیلی است که در حرکت کشور به سوی پیشرفت و ثبات به عهده دارند.

ذاکری ادامه داد: نظامی که ولایت فقیه دارد، هیچ وقت بن‌بستی در او راه ندارد و دیروز نیز یکی از جلوه‌های همین بدون بن‌بست بودن نظام با وحدت‌بخشی و آرامش‌آفرینی سخنان رهبر انقلاب به اثبات رسید.

وی افزود: دعوت به برادری و صف‌آرایی در برابر دشمن که در کلام ایشان دیده می‌شد، باید از سوی مسئولان جدی گرفته شود.

 *لزوم قدردانی از رهبر انقلاب

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی سخنان رهبر انقلاب را نسخه شفابخش کشور در زمان‌های حساس دانست و عنوان کرد: همه مسئولان و مردم باید از ایشان به خاطر این نقش‌آفرینی به موقع قدردانی کنند.

وی ادامه داد: مسئولان و روسای قوا باید به این مطالبه به حق و شرعی رهبر معظم انقلاب لبیک گفته تا در عمل ثمرات این استجابت خواست رهبری را شاهد باشیم.

ذاکری گفت: مسئولان باید قدر این رهبر و امت قدرشناس را بدانند و در راه خدمت به این ملت بزرگوار از هم سبقت بگیرند.

وی با اشاره به لزوم حفظ وحدت در فضای عمومی کشور ابراز داشت: در فضای سیاسی کشور که به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم، به فضایی آمیخته با محبت و اخلاق نیاز داریم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ابراز داشت: اگر مردم کوچکترین تخطی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب ببینند، دیگر حمایتی از آن مسئول یا دستگاه نخواهند داشت.

 *مردم در تقویت وحدت بکوشند

وی با اشاره به مسئولیت مردم در این برهه زمانی خاطرنشان کرد: مردم باید این برادری‌ها را سرلوحه کار خود کرده و بصیرت خود را روز به روز افزایش دهند.

ذاکری ادامه داد: مردم باید تلاش کنند تا با فضای یاس و ناامیدی که دشمن می‌خواهد رقم بزند، مبارزه کرده و تمام توان خود را برای مقابله با مشکلات به کار بگیرند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ابراز داشت: در عرصه اقتصادی هر کس باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا باری از دوش مردم برداشته و شرایط را بهبود بخشد.

وی گفت: در شرایط کنونی صرفه‌جویی و قناعت اگر سرلوحه زندگی مردم باشد، دشمن نمی‌تواند با فشارهای اقتصادی و تحریم ملت ایران را از استیفای حقوق خود منصرف کند.

 *انقلابی‌گری با عقلانیت همراه باشد

ذاکری افزود: از سوی دیگر با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب به برخی جوان‌های انقلابی توصیه می‌شود که عقلانیت را مقدم بدانند و زود دستخوش احساسات نشوند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اضافه کرد: نکته مهم این است که باید پشت سر رهبری حرکت کنیم و در مسائلی که موجب نارضایتی ایشان است، وارد نشویم چرا که اینگونه رفتارها خواست دشمن و به ضرر کشور است.

انتهای پیام/78006/ج40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول