اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

راهپیمایی 22 بهمن اوج حماسه مردم در دفاع از ولایت بود

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت:‌ راهپیمایی 22 بهمن اوج حماسه مردمی در دفاع از نظام و ولایت ‌فقیه بود.

راهپیمایی 22 بهمن اوج حماسه مردم در دفاع از ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،‌ حجت ‌الاسلام جمال یاری در مراسم تجلیل از حائزان نخست رشته حفظ کل قرآن کریم نیروهای مسلح کشورهای اسلامی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن مردم گیلان،‌ اظهار کرد: روز 22 بهمن اوج حماسه مردمی در دفاع از نظام و ولایت ‌فقیه به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه بعد فرهنگی و معنوی از مهم‌ترین ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، تصریح کرد: امام خمینی (ره) توانستند مردم را از غربت در ابعاد سیاسی،‌ اجتماعی و فرهنگی بیرون آورند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان اضافه کرد: انقلاب نیروهای بصیر را پرورش می‏دهد و امام خمینی(ره) نیز این باور را در بین مردم نهادینه کردند و از غربت مسایل سیاسی، اجتماعی و نظامی بیرون آوردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران و استکبار جهانی تصور نمی‏کردند که این انقلاب روزی بتواند شاهد تاثیر انقلاب بر کشورهای دیگر باشند، بیان کرد: دیروز حماسه‏ای خلق شد که بیش از سال‏های گذشته با وجود تحریم‏های اقتصادی دشمنان شاهد حضور پرشور مردم بودیم که موجب ناامیدی دشمنان انقلاب می‌شود.

یاری اذعان کرد: در مسابقاتی که توسط سازمان ها و نهادهای مختلف برگزار می‏شود پرچم جمهوری اسلامی توسط جوانان لایق و ولایت‌مدار برافراشته شده و نام ایران در اذهان دیگر کشورها نقش می‌بندد.

وی افزود: وهابی‌ها با تبلیغات منفی علیه ایران نمی‌توانند مانع از حضور موفق نیروهای مسلح در مسابقات بین‌المللی و به دنبال آن کسب موفقیت آن ها شوند.

دارنده رتبه نخست رشته حفظ کل قرآن کریم نیروهای مسلح کشورهای اسلامی نیز در مراسم مذکور با اشاره به اینکه یک حافظ قرآن باید اشراف خوبی در قرآن داشته باشد، اظهار کرد: کشور عربستان که برای چند سال متوالی اقدام به برگزاری این مسابقات می‌کرد در روزهای آخر از صدور روادید برای شرکت ‌کنندگان ایرانی ممانعت به عمل می‌آورد.

حسن رجبی با بیان اینکه در این مسابقات به همت سپاه پاسداران که از دو تا پنج بهمن در کاخ سعدآباد تهران برگزار شد از 16 کشور اسلامی حضور داشتند، گفت: پس از اینکه خبر ممانعت کشور سعودی در صدور روادید برای ایرانی‌ها به مقام معظم رهبری رسید ایشان دستور دادند که مسابقات در ایران برگزار شود.

وی اذعان کرد: در این دوره از مسابقات شرکت‌ کنندگان ایرانی در رشته‌های قرائت،‌ حفظ پنج جزء و حفظ کل قرآن رتبه‌های نخست و در رشته حفظ 15 جزء رتبه چهارم را به دست آوردند.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور از حسن رجبی نفر نخست رشته حفظ کل قرآن کریم نیروهای مسلح کشورهای اسلامی با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2300/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول