اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

جوانان با پشتیبانی از ولایت فقیه توطئه‎های دشمنان را خنثی کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرگان گفت: جوانان ما با حفظ وحدت و پشتیبانی از ولایت فقیه توطئه‎های دشمنان را خنثی کنند.

جوانان با پشتیبانی از ولایت فقیه توطئه‎های دشمنان را خنثی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی صبح امروز در جمع کارکنان فرمانداری گرگان با بیان اینکه حضور سونامی‎وار ملت در راهپیمایی 22 بهمن رویای پلید دشمنان نظام و انقلاب را در هم نوردید اظهار داشت: آفرینش این حماسه بزرگ نشان از عظمت و بزرگی ملت شجاع و قدرشناسی است که همیشه و در تمام عرصه‎ها ضمن درک شرایط حساس کشور، آینده خود را رقم می‎زند.

وی با تقدیر و تشکر از حماسه حضور مردم استان خاطرنشان کرد: این حضور شورانگیز و حداکثری، بیعت با آرمان‎های امام راحل و میثاق و پیوند محکم قلبی با رهبری فرزانه انقلاب اسلامی است.

فرماندار شهرستان گرگان گفت: این مراسم نماد رهیدگی ملت از طاغوت و بیانگر بیعت با رهبر خردمند و بزرگی است که لحظه‎ای از آرمان‎های نظام و انقلاب پا پس نمی‎کشد.

احمدی ادامه داد: با این نمایش قدرتمند حضور، یکبار دیگر مردم آزاده ایران اسلامی به دشمنان نشان دادند که همواره وحدت خود را در دفاع از انقلاب و آرمان‎های آن حفظ می‎کنند.

تحریم‎های مکرر آمریکا با هدف دلسرد کردن مردم نسبت به نظام است

وی با اشاره به تحریم‎های مکرر آمریکا با هدف دلسرد کردن مردم نسبت به نظام یادآور شد: یکپارچگی مردم نشان داد تبلیغات گسترده دشمن علیه آرمان‎های ارزشمند این ملت و نظام و تبلیغ ناامید بودن مردم به خاطر تحریم‎ها سخن‎گزافه‎ای بیش نیست.

این مسئول با تاکید بر اهمیت آگاهی و یکپارچگی ملت برای مقابله با توطئه‎های دشمن افزود: دشمنان قسم‎خورده نظام اسلامی بدانند این ملت ذره‎ای از مواضع و آرمان‎های انقلاب و رهبری کوتاه نخواهد آمد و سختی‎ها و مشکلات را تحمل خواهد کرد.

بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب، احیای ارزش‎های اسلامی است

فرماندار شهرستان گرگان، بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب را احیای ارزش‎های اسلامی برشمرد و یادآور شد: دشمن هم‌اکنون این ارزش‎ها را نشانه گرفته و تلاش می‎کند نسل جوان را به دام تبلیغات رنگین و دروغین خود سوق دهد.

احمدی در پایان اذعان داشت: جوانان ما باید هوشیار باشند و با حفظ وحدت و زنده نگهداشتن یاد شهیدان و آرمان‎های انقلاب و امام راحل و پشتیبانی از ولایت فقیه توطئه‎های دشمنان را خنثی و به خودشان بازگردانند.

انتهای پیام/2307/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول