اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

تبعیت از ولایت‌فقیه پیام اصلی راهپیمایی 22 بهمن ماه بود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: تبعیت از ولایت‌‌‌فقیه و ر‌هبری جمهوری اسلامی ایران پیام اصلی راهپیمایی 22 بهمن ماه سال جاری است.

تبعیت از ولایت‌فقیه پیام اصلی راهپیمایی 22 بهمن ماه بود

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نیساری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن ماه سال جاری در مقایسه با سال‌های گذشته بی‌نظیر بود، اظهار داشت: با توجه به اعتقاد قبلی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران و پیوندی که مردم با جان ‌و دل با شهدای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و امام راحل داشتند، همواره دعوت کننده اصلی آن‌ها در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز گذشته، در تاریخ استان دیده نشده بود، افزود: همه مردم با حس وطن دوستی و میهن دوستی که در 22 بهمن ماه سال جاری حضور یافته بودند با شعارهای خود نشان دادند که همچنان تابع ولایت فقیه و ادامه دهنده راه شهدا هستند و هیچ دشمنی نمی‌تواند پیوند محکمی را در جمهوری اسلامی ایران بر‌ هم زند.

نیساری با بیان اینکه حضور با‌ شکوه مردم آذربایجان‌غربی در صحنه راهپیمایی روز گذشته یک پیام مهم و جدی را به دنبال داشت، تصریح کرد: پیام اصلی مردم استان این بود که به دشمنان بگویند که این شیطنت‌ها و توطئه‌ها بر اراده آن‌ها هیچ تأثیری ندارد و هر چه در این کشور سعی و تلاش داشته باشند هرگز به درخواست‌ها و اهداف شوم خود نخواهند رسید.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز گذشته به دشمنان با صراحت اعلام داشت که «ای دشمنان شما که هر چه در توان داشتید در 34 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از این کشور دریغ نکردید و با برنامه‌های مختلفی مانند ترور دانشمندان سیاسی، علمی، تحریم‌ها، بلوکه کردن اموال جمهوری اسلامی ایران، جنگ 8 ساله و غیره برنامه‌هایتان را بر ما ثابت کردید، پس بدانید که ما هوشیارتر از سال‌های گذشته به دفاع از ایران اسلامی خواهیم پرداخت».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی به تبلیغات دشمنان از ماه‌های گذشته در رسانه‌ها و ماهواره‌ها اشاره کرد و گفت: دشمنان داخلی و خارجی از ماه‌های گذشته دست به دست هم داده بودند تا به نوعی از حضور مردم در راهپیمایی امسال بکاهند اما خوشبختانه با بصیرت مردم این کشور روبه‌رو شدند و دانستند که مردم این کشور همواره مواضع رهبری را قبول دارند.

انتهای پیام/61009/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول