اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد جنگ‌های نامنظم:

دشمنان انقلاب همواره از اصل ولایت فقیه هراس دارند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد جنگ‌های نامنظم گفت: دشمنان انقلاب همواره از سه اصل نظام جمهوری اسلامی یعنی اسلام، ولایت فقیه، و مردم ترس و هراس دارند.

دشمنان انقلاب همواره از اصل ولایت فقیه هراس دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان مهدی چمران شامگاه دوشنبه در اولین یادواره شهدای جنگ‌های نامنظم شهرستان دشتستان اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضوری ارزشمند بود و مردم ایران با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر نشان دادند که برای استمرار راه شهدا آماده هرگونه فداکاری هستند.

رئیس ستاد جنگ‌های نامنظم خاطرنشان کرد: همه دشمنی آمریکا و غرب با ما به‌خاطر انرژی هسته‌ای و ساختن پهباد و هواپیما و مسائل فرهنگی نیست، بلکه آنها از مکتب و تفکر اسلامی ما هراس و واهمه دارند.

چمران با تاکید بر آنکه دنیای استکبار با ولایت فقیه مخالفت دارند، بیان کرد: دنیای غرب و استکبار با نوع رهبری ایران اسلامی، شخص امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مخالف بوده و هستند و برای آنها قابل تحمل نیست که یک مرجع تقلید با همراهی ملتی به‌پاخاسته و نهضتی بزرگ را رقم زده است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب از اصول نظام اسلامی واهمه دارند، اضافه کرد: دشمنان انقلاب همواره از سه اصل نظام جمهوری اسلامی یعنی اسلام، ولایت فقیه، و مردم ترس و هراس دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: روزی آمریکا با تمام توان خود در حمایت از رژیم بعث صدام حسین علیه انقلاب اسلامی ایران تمامی تجهیزات مدرن خود را در اختیار ارتش صدام قرار داد و در همان دوران ما با کم‌ترین امکانات مقابل آنها ایستادگی کردیم و امروز خداوند متعال را سپاس‌گذاریم که آن روز از کمک بیگانه‌ای استفاده نکردیم و پوزه همه آنها را به خاک مالیدیم.

چمران شخصیت امام خمینی (ره) را متمایز از رهبران تمامی انقلاب‌های دنیا دانست و عنوان کرد: رهبری که چنین وضعی را به‌وجود آورد از همه رهبران انقلاب‌های دنیا متفاوت بود و یک شخصیت بی‌نظیر تاریخی در فقاهت، اجتهاد، سیاست، شجاعت و همبستگی با پیروانش بود.

وی افزود: رهبری امام خمینی (ره) و بعد از آن خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری است که با صلابت و صداقت کشتی انقلاب را از طوفان‌های حوادث عبور می‌دهد و در شرایط کنونی مقابل دشمنی‌ها با اقتدار ایستاده است.

رئیس ستاد جنگ‌های نامنظم بیان کرد: مردم و عزم آنها برای مقاومت، جهاد، شهادت، امکانات و نیروی مردمی بود که اگر با وجود اسلام و رهبری این نیروی مردمی نبود انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.

چمران تصریح کرد: رهبری توانمند عامل وحدت مردم در ایام مقابله حق بر باطل بود و این اتحاد و یکپارچگی تاکنون در همه برهه‌های انقلاب رمز پیروزی انقلاب بوده است.

انتهای پیام/2451/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول