اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

نعمت ولایت فقیه نظام اسلامی را از گزند توطئه‌های دشمنان مصون نگه داشته است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی گفت: بی‌تردید نعمت ولایت فقیه و شهدا امروز نظام اسلامی را از گزند توطئه‌های دشمنان مصون و استوار نگه داشته است.

نعمت ولایت فقیه نظام اسلامی را از گزند توطئه‌های دشمنان مصون نگه داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در یادواره 39 شهید جهادکشاورزی خراسان شمالی برگزاری یادواره شهدا را سبب زنده نگاه داشتن یاد صاحبان انقلاب یاد کرد.

محمود احمدی‌بیغش با اشاره به اینکه شهدا در راه نظام اسلامی جانفشانی کرده‌اند،‌ افزود: بی‌تردید نعمت ولایت فقیه و شهدا امروز نظام اسلامی را از گزند توطئه‌های دشمنان مصون و استوار نگه داشته است.

وی تصریح کرد: باید از تمامی دستاوردهایی که در پرتو انقلاب اسلامی نصیب نظام شده پاسداری و حفظ شود.

احمدی‌بیغش گفت: دشمنان اسلامی با توطئه‌های مختلف قصد آسیب زدن به نظام را داشته از این رو باید همواره هوشیاری خود را حفظ کنیم.

وی همچنین بر نصب العین قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را از سوی مسئولان و مردم مورد تاکید قرار داد و افزود: باید این رهنمودها چراغ راه حرکت آحاد مردم و مسئولان قرار بگیرد.

به گزارش فارس، مدیرکل جهادکشاورزی خراسان شمالی نیز نقش جهادکشاورزی را در پیشبرد آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی بسیار مهم خواند و گفت: جهادگران به عنوان سنگرسازان بی‌سنگر در این مسیر از جان خود گذشته و ایثارگری‌های فراوانی کردند.

ابوالفضل یاوری اظهار کرد: در همین راستا سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی، 39 سنگرساز بی‌سنگر در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

وی با تاکید بر اینکه آنچه ما امروز داریم از برکت خون شهیدان استان است، گفت: عزت، آرامش و سرافرازی در دنیا، توسعه، عمران و آبادانی مملکت را مدیون شهدایی هستیم که سر از پا نشناخته، مقابل دنیا ایستادند تا اسلام زنده بماند.

یاوری اضافه کرد: بی‌تردید برگزاری این یادواره‎ها برای نسل نوپا که جنگ و شهدا را درک نکرده‌اند، ضروری است و باید از این طریق ارتباط بین نسلی را تقویت کنیم.

وی جانفشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: دوران دفاع مقدس نمایشی از تمام ارزش‌های اسلامی بود که به صحنه‌های تاریخ نشست و ملموس شد.

مدیرکل جهادکشاورزی خراسان شمالی با بیان اینکه ترویج آرمان‌های شهدا به نسل جوان از اهداف برگزاری این جشنواره است، اظهار کرد: یادواره شهدا یادآور رشادت، ایثارگری، گذشت و فداکاری شهیدان و تجلیل از ارزش‌هایی که شهدا در راه آن‌ها جانشان را فدا کردند، است.

یاوری تاکید کرد: ما میراث دار خون شهدا هستیم و همه مسئولان و مردم موظف هستند جایگاه این قشر و خانواده‎هایشان را ارج نهند.

 آیت‌الله حسن عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی نیز اظهار کرد: شهدا همواره در مسیر عزت نظام اسلامی تلاش کرده و هیچ‌گاه از آرمان‌های انقلاب کوتاه نیامدند.

وی با اشاره به رشادت‌های فراوان شهدا تصریح کرد: آنان در مقابل دشمنان با تمام وجود ایستادگی و سرانجام به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی بر تبیین نقش شهدا در پیشبرد نظام اسلامی را مهم برشمرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های مرتبط باید تلاش کنند.

به گزارش فارس، جهادکشاورزی خراسان شمالی در طول جنگ تحمیلی 39 شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

همچنین این اداره کل دارای 124 جانباز و هشت آزاده است

انتهای پیام/63002/ح40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول