اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه مهدیشهر:

انقلاب اسلامی برخاسته از مکتب امامت و ولایت است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه مهدیشهر گفت: انقلاب اسلامی برخاسته از مکتب امامت و ولایت است و در این نوع نظام کشورداری، ولایت فقیه فصل‏الخطاب همگان است.

انقلاب اسلامی برخاسته از مکتب امامت و ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‌الاسلام محمد روشن‌بین ظهر امروز در نشست بصیرتی که با موضوع «انقلاب اسلامی و معنویت» در مسجد  ولی‏عصر(عج) شهمیرزاد برگزار شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی در مقایسه با انقلاب فرانسه دارای تفاوت‏هایی است و مکتبی بودن، آن را از سایر نهضت‏ها متمایز می‌کند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران تبلور و نمایی از اسلام دارد و برخاسته از مکتب امامت و ولایت است.

استاد حوزه علمیه مهدیشهر اظهار داشت: با به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) که برخاسته از اسلام ناب محمدی(ص) بود؛ ارزش‌های اسلامی و اخلاقی بین آحاد مردم جامعه جان گرفت و ایثار و فداکاری و در راس همه جهاد و شهادت در راه خدا مایه افتخار همه مردم شد.

روشن‌بین افزود: پیش از اینکه انقلاب شکل بگیرد، مردم علاوه بر تحمل ضررهای مادی و محرومیت، با ارزش‌ترین سرمایه‌های خود را که همان جوانان شجاعشان بود در راه انقلاب نثار کردند تا حکومت اسلامی باقی بماند.

استاد حوزه علمیه مهدیشهر بیان کرد: ارزش‌های مهمی که مردم ما به دنبال آن بودند، شامل ایمان، عدالت، دین‏داری و سلامت دینی و اخلاقی می‏شود.

روشن‌بین یادآور شد: مردم می‌خواستند شخصی که در رأس جامعه است، فاسد نبوده و متدین باشد و به ارزش‌های اسلامی که همان عدالت و ایمان است، پایبند بماند.

انتهای پیام/2249/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول