اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شهرداری منطقه 20 برگزار می‌شود

ویژه برنامه‌ خانه‌های سلامت در روز جهانی سلامت مردان

خبرگزاری فارس: خانه‌های سلامت منطقه 20 همزمان با هفته سلامت مردان نسبت به ارائه خدمات رایگان مشاوره و پزشکی اقدام کرده است.

ویژه برنامه‌ خانه‌های سلامت در روز جهانی سلامت مردان

بابک جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی سلامت مردان با هماهنگی خانه‌های سلامت  ویژه برنامه‌های مختلف در حوزه سلامت مردان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، مشاوره، ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان در سطح محلات برگزار می‌شود.

شهردار ناحیه 6 گفت: به همین مناسبت مشاوره رایگان تغذیه مناسب جهت مقابله با سرطان در مردان، مشاوره ترک سیگار، کارگاه‌های آموزشی راه‌های پیشگیری از ابتلا به سرطان پروستات و پیشگیری از  مصرف دخانیات در سراهای محلات برگزار می‌شود.

وی توزیع بروشور، غربالگری قند خون و ویزیت رایگان پزشک و ارجاع به پزشک ارولوژی، برگزاری کارگاه آموزشی نقش ورزش در پیشگیری در بیماری‌ها، برپایی ایستگاه سلامت (ویزیت رایگان پزشک، تست قند خون، تست فشارخون)، کارگاه آموزشی پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی و سنجش سلامت مردان را از دیگر برنامه‌های ویژه این روز عنوان کرد.

جعفری در پایان تصریح کرد: خانه‌های سلامت ناحیه 6 در هفته ملی سلامت مردان از اول تا هفتم اسفند ماه آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

انتهای پیام/2462/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول