اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری جشن دیجیتالی شدن کهگیلویه و بویراحمد/شبکه سلامت و تماشا میهمان آینده خانه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن دیجیتالی شدن کهگیلویه و بویراحمد در تاریخ 12 فروردین‌ماه سال آینده خبر داد.

برگزاری جشن دیجیتالی شدن کهگیلویه و بویراحمد/شبکه سلامت و تماشا میهمان آینده خانه‌ها

مسلم رحیمی در حاشیه نشست شورای اداری گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان در پاسخ به سؤالی مبنی بر کیفی‌سازی گیرنده‌های دیجیتالی استان اظهار داشت: با توجه به اقداماتی که تا پایان امسال در قسمتی از شهرستان دنا در حال انجام است، امیدواریم که بیش از 90 درصد مردم استان از امکان دریافت تصاویر دیجیتال برخوردار شوند.

وی ادامه داد: در زمینه ارتقای کیفیت تصاویر دریافتی از گیرنده‌های دیجیتال، مردم الزاماً باید گیرنده‌های دیجیتال را تهیه کنند.

رحیمی خاطرنشان کرد: برخی مدعی هستند که در گیرنده‌های جدید خریداری شده، دستگاه‌های گیرنده دیجیتال وجود دارد که نباید به این مسئله اکتفا کرد، بلکه به مردم توصیه می‌شود که دستگاه‌های دیجیتال به صورت مجزا خریداری و استفاده شود.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در ادامه کار و برای دریافت تصاویر با کیفیت، بعد از خرید گیرنده‌های دیجیتالی باید لزوماً از آنتن‌های هوایی استفاده شود.

رحیمی، آنتن‌های متصل به تلویزیون را برای دریافت شبکه‌های دیجیتالی نامناسب و غیرقابل استفاده دانست و افزود: کابل‌های مورد استفاده برای آنتن، گیرنده‌های دیجیتال و نوع تلویزیون در دریافت تصاویر، نقش مؤثری ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بخش‌های مختلفی از استان متوسط قدرت در دریافت گیرنده‌های دیجیتالی وجود دارد، عنوان کرد: در شهرستان‌های گچساران، بهمئی، لنده، دنا، یاسوج و قسمت‌هایی از قله رئیسی، متوسط قدرت دریافت تصاویر باکیفیت وجود دارد که تا پایان امسال نسبت به تکمیل آن اقدام می‌شود.

وی از دریافت شبکه‌های تماشا و سلامت در چند روز آینده خبر داد و بیان داشت: با اضافه شدن این دو شبکه جدید مردم می‌توانند با کانال‌یابی و تنظیم مجدد گیرنده‌های خود 20 شبکه تلویزیونی و 16 شبکه رادیویی را دریافت کنند.

رحیمی تأکید کرد: در حال حاضر همه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد زیرپوشش شبکه‌های دیجیتالی هستند که کیفیت دریافت در برخی شهرستان‌ها با دیگر شهرستان‌ها متفاوت است.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در پایان از برگزاری مراسم ویژه جشن دیجیتال شدن این استان در 12فروردین خبر داد و یادآور شد: به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران، جشن دیجیتالی شدن کهگیلویه و بویراحمد در زمینه دریافت شبکه‌های دیجیتالی در این روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول