اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان :

بهره‌گیری از آموزه‌های دینی زمینه سلامت روان را فراهم می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان گفت: بهره‌گیری کامل از آموزه‌های دینی زمینه سلامت روان را برای انسان‌ها فراهم می‌کند.

بهره‌گیری از آموزه‌های دینی زمینه سلامت روان را فراهم می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی منتظری در مراسم انسی با قرآن که در کانون شهید مطهری دهگلان برگزار شد با تأکید بر اینکه انس و مودت با قرآن سعادت و خوشبختی به همراه دارد، گفت: اگر از قرآن فاصله بگیرید به هر موقعیتی که در ذهن دارید هم برسید، احساس خوشبختی و سعادت نخواهید کرد اما با قرآن در هر موقعیتی که باشید، احساس آرامش و لذت می‌کنید.

وی گفت: قرآن کتابی است کامل و انسان‌ساز و به طور کلی هر آنچه انسان برای تربیت و هدایت به آن نیازمند است در قرآن موجود است و سعادت دنیا و آخرت انسان‌هایی را که به دستورها و رهنمود‌هایش عمل می‌کنند، تأمین می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان تصریح کرد: آموزه‌های دینی ناظر به همه ابعاد و دوران‌های زندگی انسان‌ها از بدو تولد تا جهان دیگر است و بهره‌گیری کامل از آنها زمینه سلامت روان افراد را فراهم می‌کند.

وی گفت: قرائت، استماع، تدبر و عمل به قرآن راه سعادت بشر  و تمسک و توجه به معارف عمیق قرآنی راهی به سمت تعالی و کمال است و باید از ظاهر و باطن قرآن به‌صورت هم‌زمان بهره گرفت.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین منتظری گفت: هنگامی که عقاید عقلانی قرآن با محبت عجین شود، زمینه عمل به قرآن فراهم شده و در نتیجه توفیقات جامعه اسلامی روزافزون خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود در پایان این مراسم قاریان برجسته شهرستانی به قرائت قرآن پرداختند.

انتهای پیام/79013/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول