اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان:

ادارات مصوبه‌های شورای سلامت را به جد پیگیری کنند

خبرگزاری فارس: معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ادارات، مصوبه‌های شورای سلامت شهرستان را به طور جدی پیگیری و به نتیجه برسانند.

ادارات مصوبه‌های شورای سلامت را به جد پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مرتضی جعفری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت آبادان که با حضور اعضای این شورا در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: یکی از خواسته‌های ما در زمینه برگزاری جلسات شورای سلامت شهرستان حضور همه اعضا و پیگیری مصوبات این جلسات است.

*تخریب مغازه‌های تملکی ایستگاه 7/ جمع‌آوری محل کشتار غیربهداشتی دام

وی افزود: با توجه به اینکه مسائل بهداشتی در شهرستان برای عموم مردم از اولویت جدی برخوردار است می‌طلبد که همه مسئولان مربوطه در زمینه رفع مشکلاتی که در جلسات مطرح می‌شود اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: انتقال پایانه درون استانی شهرستان به نقطه دیگر، تخریب مغازه‌های تملکی ایستگاه هفت، مسقف‌کردن کانال آب‌های سطحی کوی کارگر و بهبود سیستم تهویه ماهی فروشان و پیگیری جمع‌آوری محل کشتار غیربهداشتی دام و عرضه مرغ زنده در منطقه کشتارگاه مصوبات جلسه قبل شورای سلامت بوده است.

وی تصریح کرد: در برخی موارد مصوبات جلسه قبل اجرایی شده، در برخی نیز در حال اجراست اما برخی از مصوبات هنوز شکل اجرایی به خود نگرفته که از مسئولان مربوطه می‌خواهیم در این توضیحات لازم را ارائه کنند.

*انتقال پایانه درون استانی آبادان/ مسقف کردن کانال‌های آب کوی کارگر

جعفری اضافه کرد: یکی از مصوبات مهم در این زمینه انتقال پایانه درون استانی شهرستان است که توسط شهرداری آبادان در حال انجام است.

وی خاطرنشان‌ کرد: در خصوص مسقف کردن کانال‌های آب کوی کارگر و تخریب مغازه‌های تملک شده ایستگاه هفت تاکنون اقدام مشخصی انجام نشده است.

جعفری افزود: سیستم تهویه بازارچه ماهی‌فروشان نیز با اقدامات شهرداری آبادان بهبود یافته و چهار تهویه در آن نصب شده است.

وی گفت: محل عرضه غیر بهداشتی مرغ زنده و کشتار دام نیز توسط شهرداری جمع‌آوری شده اما هنوز یک واحد مسکونی در این منطقه وجود دارد که به عرضه غیربهداشتی دام مشغول است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به در پیش بودن هفته سلامت مردان گفت: پیاده روی روزانه 30 دقیقه، مصرف سبزیجات و جلوگیری از مصرف سیگار از راه‌های سلامت مردان است.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول