اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان:

طرح بسیج سلامت نوروزی در آبادان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر گروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان اجرا می‌شود.

طرح بسیج سلامت نوروزی در آبادان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، جعفر ربیهاوی امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی آبادان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید و حضور مهمانان نوروزی در آبادان طرح بسیج سلامت نوروزی در آبادان مورد اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: این طرح از ابتدای اسفندماه آغاز و در مناطق مختلف شهرستان اجرا خواهد شد.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: در این طرح ماموران دانشکده علوم پزشکی شهرستان با وسائل نقلیه مشخص به صورت 12 ساعته از ساعت 8 صبح تا 20 شب به سرکشی خواهند پرداخت.

ربیهاوی تصریح کرد: در این طرح مراکز حساس همچون قنادی‌ها، قصابی‌ها، آجیل‌فروشان، هتل‌ها، رستوران‌ها، آرایشگاه‌ها و اماکن این چنینی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این اکیپ‌هایی نیز در محل یادمان‌های دفاع مقدس آبادان و خرمشهر مستقر می‌شوند تا به ارائه خدمات در این زمینه به زائران بپردازند.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان‌کرد: همچنین شماره تلفن‌های 4484026 در ساعات مختلف آماده پاسخ‌گویی و دریافت نظرات و شکایات هموطنان در طول اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی است.

ربیهاوی در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین شکایات انجام شده مربوط به ترمینال درون استانی آبادان است گفت: از شهرداری می‌خواهیم تا در زمینه جابجایی این ترمینال تا قبل از پایان سال اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/72008/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول