اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان و تجهیزات پزشکی همدان:

استقلال کشور بدون استقلال عرصه سلامت ممکن نیست

خبرگزاری فارس: معاون درمان و تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: استقلال هیچ کشوری بدون استقلال عرصه سلامت ممکن نیست.

استقلال کشور بدون استقلال عرصه سلامت ممکن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن جلالوند ظهر امروز در نشست معاونان تجهیزات پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی غرب کشور با اشاره به شعار رهبری در ابتدای سال اظهار داشت: ابتدای سال تحریم‌ها به اوج خود نرسیده بود و دقت در شعار رهبری زمانی مشخص شد که تحریم‌های همه‌جانبه دشمنان در کشور فزونی گرفت.

وی با بیان اینکه قطع وابستگی در عرصه سلامت به استقلال یک کشور جایگاه می‌بخشد، تصریح کرد: استقلال هیچ کشوری بدون استقلال عرصه سلامت ممکن نیست.

معاون درمان و تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان ابراز داشت: شاید در بسیاری موارد استفاده‌کنندگان گلایه‌هایی به تجهیزات پزشکی داخل داشته باشند اما حمایت از تولیدات داخل در باروری حوزه سلامت و ارتقای خودباوری امری شایان توجه است.

وی با اشاره به برگزاری نشست تخصصی تجهیزات پزشکی بر لزوم استمرار این جلسات طی سال صحه گذاشت و تبادل نظر در این حوزه را گامی ارزشمند در ارتقای تولید داخل دانست.

انتهای پیام/89004/ح10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول