اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان مرکزی قزوین:

کسب مقام سومی مددجویان زندان مرکزی قزوین در جشنواره صنایع دستی

خبرگزاری فارس: رئیس زندان مرکزی قزوین از کسب مقام سوم توسط مددجویان این مرکز در جشنواره صنایع دستی خبر داد.

کسب مقام سومی مددجویان زندان مرکزی قزوین در جشنواره صنایع دستی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، عباس رمضانی اظهار داشت: در جشنواره صنایع دستی استان قزوین که توسط اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد، مددجویان زندان مرکزی با ارایه آثار صنایع دستی در بخش‌ کارهای چوبی و معرق‌کاری موفق به کسب مقام سوم شدند.

وی افزود: مددجویان زندان مرکزی با فراگیری آموزش‌های ارایه شده در بخش صنایع دستی به ویژه معرق‌کاری پیشرفت چشم‌گیری داشته و محصولاتی با کیفیت بالا و قابل عرضه در بازارهای فروش تولید می‌کند.

رمضانی بیان کرد: شمار مددجویان علاقمند به فراگیری حرف صنایع‌دستی در زندان، در حال افزایش است و در حال حاضر در زمینه‌های گیوه‌بافی، فرش‌بافی، منبت‌کاری، معرق‌کاری، صنایع چوب و منجوق‌دوزی مشغول به فعالیت هستند.

این مسئول اظهار داشت: هر سال آثار خلق شده توسط مددجویان در جشنواره‌ها و یا نمایشگاه‌های برگزار شده در سطح استانی و کشوری شرکت داده شده و خوشبختانه زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه، افتخاراتی را نصیب آن‌ها می‌کند.

رئیس زندان مرکزی قزوین کسب این گونه مقام و عنوان‌ها را بهترین روش برای تغییر مددجویان ذکر کرد و افزود: دریافت لوایح و جوایز موجب دلگرمی افراد و مربیان شده و آن ها را مصمم به تلاش و پشتکاری مضاعف به این مهم می‌کند.

رمضانی عنوان کرد: آثار خلق شده مددجویان بر اساس برنامه‌های زمانبندی شده فصلی و تقویمی برای فروش و بازدید مردم در زندان مرکزی یا سایر نمایشگاه‌ها در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول