اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ناحیه 2 شهرداری ورامین:

آغاز طرح ضربتی بهداشت محلات در ورامین

خبرگزاری فارس: مدیر ناحیه دو شهرداری ورامین گفت: طرح ضربتی بهداشت محلات با عنوان استقبال از بهار در ناحیه دو شهری ورامین آغاز شد.

آغاز طرح ضربتی بهداشت محلات در ورامین

مسعود نفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از اجرای طرح ضربتی بهداشت محله‌ای در این ناحیه خبر داد و عنوان کرد: طرح ضربتی بهداشت محلات شهری با عنوان طرح جهادی 137 در طول هفته در یکی از محلات مختلف این ناحیه برگزار و این محلات پاکسازی می‌شود.

مدیر ناحیه دو منطقه دو شهرداری ورامین افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر همشهریان و انجام کارشناسی‌های لازم، محلات مختلف ناحیه مشخص شده و پس از برنامه‌ریزی، با اجرای طرح جهادی 137 به صورت کلی پاکسازی و کوچه‌ها و خیابان‌های اصلی و فرعی آن مورد نظافت محله‌ای قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: این طرح به‌صورت هفتگی در سه روز مشخص از ساعت 7 صبح تا 14 در یک محله از قبل برنامه‌ریزی شده اجرا و 30 نیروی انسانی با تجهیزات و وسایل نقلیه موتوری سبک و سنگین در این امر فعال هستند.

مدیر ناحیه دو منطقه دو شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: در نخستین اقدام، امروز صبح طرح استقبال از بهار در محله کاظمیه این ناحیه اجرا شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، در دومین مرحله، این طرح در  محله کهریزک اجرا می‌شود.

نفری در پایان بر همکاری شهروندان با مأموران شهرداری تأکید کرد و افزود: داشتن شهری آباد، سالم، پاکیزه و ایمن نیازمند تعامل جدی و سازنده شهروندان با مدیریت شهری است بنابراین از همه شهروندان ساکن در این ناحیه تقاضا می‌کنیم ضمن استمرار این همکاری، هرگونه مشکل، انتقاد و پیشنهاد خود را در جهت بهبود سیمای شهری از طریق سامانه تلفن 137 و یا شماره تلفن مستقیم ناحیه 36243526 با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول