اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش کشاورزی را فلج کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود نقدینگی در بخش کشاورزی موجب شده تا سرمایه در گردش کشاورزان نیز دچار مشکل شود.

کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش کشاورزی را فلج کرده است

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: اصلی‌ترین مشکل کشاورزی سرمایه در گردش و نقدینگی است و باید برای رفع این مشکلات تلاش کرد.

*ارتباط دوسویه رشد کشاورزی و کاهش بیکاری

وی با اشاره به اینکه کشاورزان در سال‌‌جاری با مشکلات زیادی مواجه هستند و مسئولان برای حمایت از کشاورزی باید در راستای رفع موانع موجود در این بخش تلاش کنند، ادامه داد: خوزستان توانایی زیادی برای رشد در زمینه کشاورزی دارد و در این راستا باید کوشید تا از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده کرد، چراکه رونق گرفتن کشاورزی با کاهش بیکاری ارتباطی نزدیک و مؤثر دارد.

*بانک کشاورزی با بخش کشاورزی همسو نیست

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه مصوبات اقتصادی مجلس در بخش کشاورزی به بانک کشاورزی ارجاع می‌شود و بخش اعظم آنها اجرایی نمی‌شود.

وی تصریح کرد: کشاورزان باید برای رفع مشکلات خود چاره‌ای پیدا کنند و انتخاب مدیرعامل بانک کشاورزی با نظر وزیر جهاد کشاورزی در این زمینه بسیار تأثیرگذار است.

سادات ابراهیمی با بیان اینکه خوزستان مهد کشاورزی است، عنوان کرد: اصلی‌ترین صنعت این استان، کشاورزی و دامداری است و باید در این راستا از سرمایه‌گذاری و پرداخت تسهیلات به کشاورزان حمایت شود.

*کشاورزی تنها راه توسعه خوزستان است

وی یادآور شد: کشاورزی تنها راهی است که می‌توان به وسیله آن خوزستان را به مسیر توسعه باز گرداند و در این خصوص باید از همه توان علمی موجود بهره برد.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مجلس بر توسعه بخش کشاورزی تأکید دارد، ابراز داشت: رفع مشکلات در این زمینه به نحوی توسعه خوزستان را پایدارتر و گام‌های بعدی را در مسیر پیشرفت استوارتر می‌کند.

انتهای پیام/72006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول