اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کمک به کشاورزان انجام شد

افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: به منظور کمک به کشاورزان و تولیدکنندگان خراسان‌جنوبی، نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در این استان افتتاح شد.

افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار فارس از بیرجند، مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی خراسان‌جنوبی ظهر امروز در آئین افتتاح نخستین غرفه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی استان اظهار کرد: به منظور کمک به کشاورزان و تولیدکنندگان استان و نداشتن دغدغه از فروش محصولات و همچنین اشتغالزایی و کمک به تنظیم بازار و تنوع بخشی به فعالیت‌های کشاورزی استان با همکاری و نظارت سازمان تعاون روستایی خراسان‌جنوبی و جهاد کشاورزی این مرکز در استان ایجاد و افتتاح شد.

عبدالرضا جویبان با بیان اینکه افتتاح این چنین مراکزی که به طور مستقیم مابین تولیدکننده و مصرف‌کننده عمل می‌کنند، گفت: از اهداف مهم این مراکز کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها است که سبب می شود سود حاصله به کشاورز و تولیدکننده برسد.

هزینه یک‌میلیارد و 600 میلیون ریالی برای غرفه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی

وی افزود: برای آماده‌سازی این پروژه، اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده که 600 میلیون ریال آن از تسهیلات بانکی و مابقی از منابع داخلی تامین شده است.

مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مساحت مرکز افتتاح شده 560 متر مربع است که شامل 17 غرفه عرضه مستقیم محصولات کشاوری با مشارکت تشکل‌های تعاون روستایی است.

جویبان از وجود دو سردخانه 50 تنی در این مرکز خبر داد و متذکر شد: قیمت اجناس در این غرفه‌ها 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام/69011/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول