اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

ایجاد اشتغال با اجرایی شدن طرح‌های توسعه کشاورزی خوی

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: ایجاد اشتغال و شکوفایی اقتصاد منطقه گام مؤثری است که با اجرایی شدن طرح‌های توسعه کشاورزی عملیاتی می‌شوند.

ایجاد اشتغال با اجرایی شدن طرح‌های توسعه کشاورزی خوی

 به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری پیش از ظهر امروز در جلسه توسعه بخش کشاورزی شهرستان خوی که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: طرح‌های کشاورزی در این شهرستان در حال اجرا هستند و برخی دیگر از این طرح‌ها نیز در دست بررسی است.

وی با اشاره به تأثیر اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی، تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح‌ها شاهد تحول عظیمی در بخش کشاورزی خواهیم بود.

عماری افزود: برای رسیدن به این هدف لازم است تا بانک‌های عامل نیز در پرداخت تسهیلات همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به تسهیلات پرداخت شده در این زمینه، اعلام کرد: تا به امروز 72 میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های توسعه کشاورزی خوی اختصاص یافته است.

عماری با بیان اینکه تسهیلات پس از بررسی طرح‌ها و توجیه‌پذیر بودن آن‌ها پرداخت می‌شود، گفت: ایجاد اشتغال و شکوفایی اقتصاد منطقه گام مؤثری است که با اجرایی شدن طرح‌های توسعه کشاورزی عملیاتی می‌شوند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان خوی، اظهار داشت: استفاده از این ظرفیت‌ها گام مؤثری در راستای فعال‌ترسازی بخش کشاورزی است.

با بیان اینکه حوزه کشاورزی این شهرستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی رونق بیشتری به خود گرفته است، افزود: امید می‌رود این روند شتاب بیشتری به خود گیرد.

انتهای پیام/61001/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول