اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان خبر داد

برگزاری همایش اقتصاد، خلاقیت و کارآفرینی در بخش کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان با اشاره به فعالیت‏های بسیج مهندسین در بخش کشاورزی گفت: همایش اقتصاد، خلاقیت و کارآفرینی در بخش کشاورزی در زنجان برگزار می‏شود.

برگزاری همایش اقتصاد، خلاقیت و کارآفرینی در بخش کشاورزی

علیرضا بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بسیج مهندسین در بخش‏های مختلف فعالیت‏های علمی و ترویجی انجام می‏دهد.

وی در ادامه به برگزاری همایش اقتصاد، خلاقیت و کارآفرینی در بخش کشاورزی به محورهای این همایش اشاره کرد و افزود: این همایش در محور اقتصادی، خلاقیت و توسعه کارآفرینی در حوزه کشاورزی برای مهندسین این رشته تحصیلی برگزار می‏شود.

* برگزاری همایش در راستای افزایش انگیزه‏های پژوهشی

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان با بیان اینکه از فعالین بخش اقتصادی برای ارائه طرح‏های خود دعوت شده است، یادآور شد: برگزاری همایش در راستای افزایش انگیزه‏های پژوهشی صورت می‏گیرد.

وی با تاکید بر اینکه پژوهش عاملی مهم در توسعه علمی کشور است، افزود: بسیج مهندسین در راستای تحقق اهداف علمی جامعه بسیج مهندسین تلاش می‏کند.

* بهره‏مندی از توانمندی شخصی افراد

بیگدلی به اقتصاد مقاومتی و استفاده از توانمندی‏های شخصی در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری همایش در راستای بهره‏مندی از توانمندی شخصی افراد است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان خلاقیت و نوآوری را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‏های علمی برای ارتقای خلاقیت و نوآوری باید مورد توجه باشد.

وی با تاکید بر اهمیت روش‌های اجرایی کردن ایده‏ها در بخش‏های مختلف، اظهار داشت: باید برای به اجرا در آوردن ایده‏ها تلاش بیشتری صورت گیرد.

بیگدلی به موانع و راهکارهای اشتغال در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: همایش اقتصاد، خلاقیت و کارآفرینی در بخش کشاورزی تلاش دارد موانع موجود در این بخش را معرفی کند.

* تولید محصولات ارگانیک در بخش کشاورزی حائز اهمیت است

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان زنجان یکی از موضوعات مهم در همایش را کشاورزی ارگانیک خواند و ادامه داد: تولید محصولات ارگانیک در بخش کشاورزی حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اهمیت تولید محصول پاک در بخش کشاورزی، اظهار داشت: نقش کشاورزی ارگانیک در فرایند توسعه پایدار باید مورد توجه باشد.

بیگدلی با بیان اینکه طرح‏های پژوهشی ارسالی برای همایش جمع‌آوری شده است، افزود: دبیرخانه همایش در سازمان بسیج مهندسین طرح ها را بررسی می‌کند.

گفتنی است این همایش در پنجم اسفند ماه راس ساعت 9 صبح با همکاری بسیج اساتید و شرکت نگار نصر برگزار می‏شود.

مکان همایش در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی زنجان است.

انتهای پیام/73002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول