اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان:

میزان تولیدات محصولات کشاورزی زنجان 2 برابر نیاز موجود است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به کمیت تولیدات محصولات کشاورزی در استان زنجان گفت: میزان تولیدات محصولات کشاورزی استان 2 برابر نیاز موجود است.

میزان تولیدات محصولات کشاورزی زنجان 2 برابر نیاز موجود است

جواد تاراسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: میزان تولیدات محصولات کشاورزی استان در بخش‏های مختلف بیشتر از میزان نیاز داخلی است.

وی با تاکید بر اهمیت میزان تولید محصولات کشاورزی در کشور، افزود: استان زنجان با تولیدات مناسب در بخش‏های مختلف در کشور دارای جایگاه مناسبی است.

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان به ظرفیت‏های کشاورزی استان زنجان اشاره کرد و گفت: استان زنجان در همه بخش‏های کشاورزی دارای جایگاه بالایی است.

*مجموع محصولات تولیدی استان زنجان 2 میلیون 400 هزار تن است

وی به میزان تولیدات کشاورزی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: مجموع محصولات تولیدی در همه بخش‏های کشاورزی استان زنجان 2 میلیون 400 هزار تن است.

تاراسی شاخصه‏های توسعه کمی در بخش زراعت، شیلات، باغداری و دامداری در استان زنجان را بالا عنوان کرد و افزود: شرایط مناسب آب و هوایی تولیدات کمی و کیفی استان زنجان را افزایش داده است.

*محصولات کشاورزی شهرستان طارم دارای کیفیت و کمیت بالایی است

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان ظرفیت‏های کشاورزی شهرستان طارم را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: محصولات کشاورزی شهرستان طارم دارای کیفیت و کمیت بالایی است.

وی پاک بودن محصولات کشاورزی در شهرستان طارم را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: تولیدات کشاورزی در شهرستان طارم بسیار ارگانیک و سالم است.

تاراسی توسعه همه‌جانبه استان زنجان را در بخش‏های مختلف کشاورزی دارای اهمیت عنوان کرد و گفت: بسیاری از شاخص‏های توسعه کشاورزی در استان ارتقاء یافته است.

معاون برنامه‏ریزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان برنامه‏ریزی و پژوهش را در توسعه کشاورزی بسیار موثر دانست و اظهار داشت: توجه به پژوهش و تحقیق در کشاورزی باید بیش از بیش مورد توجه باشد.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول