اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرودشت خبر داد

تصویب 33 طرح کشاورزی اشتغال‌زا در مرودشت

خبرگزاری فارس: فرماندار مرودشت از تصویب 33 طرح کشاورزی در این شهرستان به ارزش 72 میلیارد تومان خبر داد.

تصویب 33 طرح کشاورزی اشتغال‌زا در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، سید یدالله حسینی در شانزدهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی که با حضور اعضا و رؤسای بانک‌های عامل در فرمانداری مرودشت برگزار شد از تصویب 33 طرح به ارزش 72 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این طرح‌ها در زمینه تولیدات دامی و صنایع باغبانی فعالیت می‌کنند.

این مسئول با تشریح اهمیت اجرای طرح‌های کشاورزی در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی این شهرستان، گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغال 120 نفر به صورت مستقیم و 200 نفر به شکل غیر مستقیم ایجاد می‌‌شود.

رئیس کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی مرودشت تصریح کرد: از ابتدای شروع این طرح در این شهرستان تاکنون 465 طرح به ارزش 180 میلیارد تومان به تصویب نهایی رسیده و تسهیلات آن به متقاضیان پرداخت شده و یا در حال پرداخت است.

فرماندار مرودشت به اهمیت توسعه و اجرای طرح‌های کشاورزی در ایجاد اشتغال اشاره و تصریح کرد: از جمله اهداف طرح‌های کشاورزی ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و مشتاق به انجام کارهای کشاورزی و در نتیجه پیشرفت کشور است.

وی هدف از اجرای این طرح‌ها را تقویت زیرساخت‌ها و حمایت از کشاورزان دانست و بر عظمت و اثربخشی آن‌ها در توسعه بخش کشاورزی تأکید کرد و گفت: طرح توسعه بخش کشاورزی یکی از طرح‌های بزرگ و ارزشمند مورد حمایت جدی دولت است که با اجرای آن شاهد رونق تولیدات کشاورزی و ارتقای سطح بهره‌وری در این بخش خواهیم بود.

انتهای پیام/2448/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول