اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل:

16 طرح کشاورزی در اردل به تصویب رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار اردل از تصویب 16 طرح کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

16 طرح کشاورزی در اردل به تصویب رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی صبح امروز در نشست کارگروه کشاورزی این شهرستان اظهار کرد: 16 طرح کشاورزی با اعتباری افزون بر 6 میلیارد و 790 میلیون ریال در این شهرستان به تصویب رسید.

وی افزود: طرح‌های کشاورزی مصوب در زمینه‌های شیلات، احداث و توسعه باغات، پرواربندی، بهسازی و نوسازی اماکن دامی است.

خسروی اضافه کرد: همچنین شش نفر از بهره‌برداران طرح‌های کشاورزی برای استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ 9 میلیارد و 20 میلیون ریال به بانک سپه استان معرفی شدند.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اهمیت تولید محصولات کشاورزى خاطرنشان کرد: فرآورده‌هاى کشاورزى اعم از محصولات زراعى و دامى به‌ خاطر تأمین اساسى‌ترین کالاهاى مورد نیاز بشر یعنى مواد غذایى حائز اهمیت است.

وی از بخش کشاورزى به ‌عنوان نقطه شروع توسعه اقتصادى نام برد و تصریح کرد: علاوه بر این کشورهاى توسعه ‌یافته با در دست گرفتن سهم عمده‌اى از تولید و تجارت محصولات کشاورزى در سطح جهان توانسته‌اند علاوه بر دستیابى به ارز قابل توجه در هر سال، از نظر اقتصادى و سیاسى نیز بر سایر جوامع تسلط یابند.

خسروی اضافه کرد: این در حالى است که در بسیارى از کشورهاى دیگر که بخش عمده‌اى از جمعیت فعال آنها در بخش کشاورزى هستند سالانه مبالغ عمده‌اى بابت واردات این محصولات اختصاص مى‌یابد.

وی تأکید کرد: در کشور ما نیز تولید محصولات کشاورزى و همچنین مسئله جمعیت به‌ ویژه در سال‌هاى اخیر مورد توجه قرار گرفته و بر همین اساس جایگاه کشاورزی در تأمین مواد غذایی در کشور بیش از پیش مشخص است.

انتهای پیام/68001/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول