اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری آبیک خبر داد

افزایش 10 درصدی پرونده‌‌های مختومه دادگستری آبیک

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان آبیک گفت: پرونده‌های مختومه در 11 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.

افزایش 10 درصدی پرونده‌‌های مختومه دادگستری آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، آیت‌الله بنی هاشمی با اشاره به آمار پرونده‌های رسیدگی شده در 11 ماه سال 91 اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه امسال 18 هزار و 851 پرونده در دادگستری شهرستان آبیک مختومه شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.

وی افزود: افزایش رشد پرونده‌های مختومه نشان‌ دهنده کاهش زمان اطاله دادرسی است.

بنی‌هاشمی با اشاره به بیشترین آمار پرونده‌های حقوقی بیان کرد: اختلافات خانوادگی در رده نخست پرونده‌های حقوقی قرار داشته و پس از آن عناوین ملکی در رتبه بعدی قرار دارند.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک با اشاره به مشکلات موجود در واحد اجرای احکام عنوان کرد: متأسفانه در اجرای احکام دادگستری این شهرستان تنها یک قاضی مشغول به کار بوده که با وجود دو هزار و 500 موجودی پرونده یک نفر به تنهایی توانایی رسیدگی به این حجم از پرونده‌ها را نخواهد داشت.

رئیس دادگستری شهرستان آبیک در خصوص مقوله پیشگیری از وقوع جرم ابراز داشت: با توجه به اهمیت امر پیشگیری همایشی با محوریت پیشگیری از وقوع جرم در مراکز صنعتی برگزار شد که در این همایش در خصوص مسائل کار و کارگری، حوادث ناشی از کار، سرقت، اعتیاد و رعایت نکات حفاظتی در شرکت‌ها مباحثی ارایه شد که خوشبختانه مورد توجه و عمل شرکت‌ها قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان آبیک در حال فعالیت بوده و آمادگی خود را مبنی بر برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مدارس و مراکز آموزشی اعلام می‌کند.

انتهای پیام/77002/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول