اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر خبر داد

تعین تکلیف دو پرونده تخلف در زمینه نفت و گاز

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از تعین تکلیف دو پرونده تخلف در زمینه نفت و گاز در استان بوشهر خبر داد.

تعین تکلیف دو پرونده تخلف در زمینه نفت و گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با دریافت گزارشاتی مبنی بر تخلف کم‌فروشی یک سکوی گاز مایع در شهرستان دشتی مبنی بر کمتر پر کردن سیلندرهای گاز نسبت به وزن استاندار تعیین شده، پرونده‌ای در همین رابطه تشکیل و برای بررسی به شعب بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان دشتی ارجاع داده شد.

وی افزود: شعبه با احضار متصدی واحد و استماع دفاعیات مشارالیه و با توجه به گزارش دریافتی، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متصدی واحد متخلف را به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که با درخواست تجدید نظرخواهی متصدی واحد مذکور پرونده در شعبه دوم تجدید نظر استان مجددا رسیدگی و با تایید رای شعبه بدوی متخلف را به پرداخت مبلغ 54 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

جریمه خریدار خارج از شبکه فرآورده نفتی در تعزیرات حکومتی بوشهر

احمدی ادامه داد: همچنین فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر در گزارشی اعلام کرد با بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری وانت مقدار دو هزار و 800 لیتر نفت گاز که با تعبیه مخزن اضافی خارج از شبکه خریداری شده بود کشف و پرونده متشکله برای رسیدگی به شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی بوشهر ارجاع داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: شعبه با بررسی محتویات پرونده و با احضار متهم و استماع دفاعیات مشارالیه تخلف انتسابی را مبنی بر خرید خارج از شبکه فرآورده نفتی محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر برگشت نفت گاز مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد و رای صادره اجرا و پرونده مختومه اعلام شد.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول