اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد

تشکیل 7760 پرونده تخلف صنفی و تولیدی در گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از تشکیل 7 هزار و 760 فقره پرونده تخلفات واحدهای صنفی و تولیدی در سطح استان خبر داد.

تشکیل 7760 پرونده تخلف صنفی و تولیدی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، ناصر فخرموحدی در گزارشی از شاخص‎های عملکرد صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در بخش تجارت طی 10 ماهه سال‌جاری اظهار داشت: کل صادرات استان در این مدت 564 هزار تن به ارزش 222 میلیون دلار بوده در حالی که در مدت مشابه سال قبل 214 هزار تن به ارزش 157 میلیون دلار صادرات از استان صورت گرفته است که رشد قابل توجهی را در امر صادرات استان نشان می‎دهد.

وی همچنین تعداد کل دارندگان کارت بازرگانی (حقیقی و حقوقی) را هزار و 708 فقره و تعداد و ارزش پرونده ثبت سفارش در همین مدت را 2 هزار و 420 فقره به ارزش 252 میلیون و 300 هزار دلار اعلام کرد.

فخرموحدی افزود: در طی این مدت، کل بازرسی‎های انجام شده از واحدهای صنفی و تولیدی صنعتی 155 هزار و 237 مورد، تعداد پرونده تخلفات متشکله 7 هزار و 760 فقره، گزارشات دریافتی توسط ستاد خبری 8 هزار و 745 مورد، تخلفات کشف شده از گزارشات ستاد خبری یک‎هزار و 994 فقره، تعداد پرونده قاچاق کالا 212 فقره و تعداد گشت‎های مشترک با تعزیرات حکومتی، مجامع، اتحادیه‎ها 2 هزار و 393 مورد بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان همچنین تعداد کل واحدهای صنفی استان را 41 هزار و 101 فقره و تعداد کل پروانه کسب‎های موجود را 39 هزار و 681 فقره اعلام کرد.

انتهای پیام/2307/و/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول