اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان ورزش و جوانان آذربایجان غربی خواستار شد

افزایش تعامل با دادگستری با هدف کاهش وقوع جرم

خبرگزاری فارس: معاون سازمان ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: آمادگی وجود دارد تا بین این سازمان و دادگستری با هدف کاهش وقوع جرم تعامل همه‌جانبه شکل بگیرد.

افزایش تعامل با دادگستری با هدف کاهش وقوع جرم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی باباوند ظهر امروز در جلسه‌ای که با موضوع بررسی گروه‌بندی سمن‌ها از نظر کارکرد و ویژگی‌ها که در سالن جلسات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: در این استان 92 سمن وجود دارد که زیرمجموعه اداره ورزش و جوانان هستند بنابراین مؤسسان سازمان‌های مردم‌نهاد چنانچه برای تداوم فعالیت راغب هستند برای تمدید اعتبارنامه مبادرت کنند به طوری که 52 سمن برای تمدید اعتبارنامه اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه برای حمایت مادی و معنوی از سازمان‌های مردم‌نهاد تلاش می‌شود، افزود: برای اینکه متولیان تشکل‌های مذکور بتوانند به فعالیت‌های خود دوام ببخشند حمایت همه‌جانبه از آنها به عمل می‌آید تا هیچ‌گونه مانعی برای فعالیت در پیش‌رو نداشته باشند.

باباوند با بیان اینکه مؤسسان باید از شرط سنی 18 تا 29 سال برخوردار باشند، افزود: افرادی که شرایط لازم را برای فعالیت دارند می‌توانند اساسنامه تشکل مورد نظر خود را برای بررسی به اداره کل ورزش و جوانان ارائه دهند تا در صورتی که واجدالشرایط تشخیص داده شدند مجوز مورد نیاز برای آنها صادر شود.

معاون اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه از ظرفیت‌های نهفته بین مردم باید استفاده شود، افزود: در رشته‌های مختلف اعم از اعتقادی، مذهبی، علمی، پژوهشی، ورزشی و .. جوانان در حال فعالیت هستند و توفیق‌های چشمگیری نیز تاکنون داشته‌اند.

وی برای راه‌اندازی سمن در زمینه پیشگیری از وقوع جرائم اظهار آمادگی کرد و افزود: چنانچه تعامل کافی بین 2 دستگاه مورد نظر شکل بگیرد می‌توان در این ارتباط اقدامات مؤثری انجام داد و به نتیجه مورد نظر دست یافت.

باباوند به برپایی جلسات هم‌اندیشی جوانان در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: می‌توان در این زمینه از توانایی‌های جوانان و قابلیت‌های آنها به شکل مطلوب استفاده کرد.

انتهای پیام/61002/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول