اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمه پاسارگاد شعبه بابل:

دادگاه تخصصی رسیدگی به پرونده‌های بیمه تشکیل شود

خبرگزاری فارس: رئیس بیمه پاسارگاد شعبه بابل گفت: برای ایجاد اعتماد بین بیمه‌گر و بیمه‌گذار، دادگاه تخصصی بیمه برای پیگیری پرونده‌های بیمه تشکیل شود.

دادگاه تخصصی رسیدگی به پرونده‌های بیمه تشکیل شود

کریم محمد‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل با اشاره به این‌که سوءاستفاده از پرونده‌های بیمه‌ای رو به افزایش است، اظهار داشت: احساس امنیت اصلی‌ترین نیاز بشر بوده و از اهمیتی برخوردار است که دیگر نیازهای بشر نیز از این مسئله متأثر هستند.

وی افزود: سلامت نه تنها سالم بودن در بعد جسمانی است بلکه سلامت روانی را نیز شامل می‌شود و بیمه یکی از مطمئن‌ترین روش‌های احساس امنیت در دنیای کنونی به شمار می‌رود.

رئیس بیمه پاسارگاد شعبه بابل تصریح کرد: انتقال ریسک فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی به شرکت‌های بیمه امنیت مالی را تأمین کرده که این خود تا حد بسیار زیادی به تأمین امنیت روانی جامعه کمک می‌کند.

وی با اشاره به این‌که توسعه بیمه در گرو توسعه و گسترش همه جانبه فعالیت‌های اقتصادی کشور است، اظهار داشت: بیمه قادر است با ایجاد اطمینان در مجموعه فعالیت‌های اقتصادی نقش کلیدی در توسعه اجتماعی و اقتصادی ایفا کند که هر دوی آن‌ها یعنی رشد اقتصادی و رشد بیمه دو سویه به هم وابستگی دارند.

محمدزاده ادامه داد: انتقال ریسک حوادث طبیعی و غیر طبیعی و حتی انتقال ریسک زندگی به شرکت‌های بیمه سبب آسودگی خاطر از آینده خود و وابستگان می‌شود و همه این موارد در سطح کلان کمک شایانی به امنیت و سلامت جامعه می‌کند.

انتهای پیام/86009/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول