اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

پرداخت 81 میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از پرداخت 81 میلیارد و 203 میلیون تومان تسهیلات به طرح‌های توسعه کشاورزی استان خبر داد.

پرداخت 81 میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا عصر امروز در نشست کار گروه طرح توسعه کشاورزی استان با بیان اینکه امسال 81 میلیارد و 203 میلیون تومان در قالب طرح‌های توسعه کشاورزی در استان پرداخت شده است، اظهار کرد: با پرداخت این تسهیلات برای چهار هزار و 513 نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی پرداخت این تسهیلات را در قالب سه‌ هزار و 307 طرح عنوان کرد و افزود: این تسهیلات در بخش‌های تولیدات دامی، صنایع تبدیلی، دامپزشکی، مکانیزاسیون تولیدات گیاهی، شیلات، ابریشم و منابع طبیعی پرداخت شده است.

استاندار گیلان با اشاره به امکان بسیار مناسب توسعه طرح‌های پرورش «ماهی در قفس»، اذعان کرد: این طرح ظرفیت تولید آبزیان در استان را دو برابر می‌کند.

به گفته وی، با اجرای طرح نصب یک ‌هزار قفس در دریا می‌توان میزان ظرفیت تولید آبزیان در استان را به 100 هزار تن رساند.

هاشم‌نیا خاطر نشان کرد: با داشتن چنین ظرفیت بی‌نظیری نباید در استان بیکار وجود داشته باشد و اجرای این طرح به صورت گسترده می‌تواند چاره‌ای برای کاهش بیکاری باشد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور از تصویب تعداد سه هزار و 550 طرح کشاورزی با مبلغ یک‌ هزار و 10 میلیارد ریال تسهیلات در بانک کشاورزی استان در سال جاری خبر داد.

محمد حسین اصغریان اذعان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا 15 اسفند ماه امسال مجموع یک‌ هزار و 170 میلیارد ریال اعتبار به بخش کشاورزی استان پرداخت شود.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول