اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز تأکید کرد

ضرورت توسعه تولیدات بخش کشاورزی در البرز

خبرگزاری فارس: استاندار البرز بر ضرورت توسعه تولیدات کشاورزی در این استان تأکید کرد.

ضرورت توسعه تولیدات بخش کشاورزی در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، اصغر عربیان ظهر امروز در مراسم رونمایی از چها رقم بذر سبزی و صیفی در این استان اظهار داشت: در شرایط تحریم از سوی دشمنان باید به گونه عمل کنیم که میزان تولیدات ما در بخش‌های مختلف با توسعه و رونق همراه شود و هر روز شاهد پیشرفت در این حوزه‌ها باشیم.

وی ادامه داد: حرکت به سمت پیشرفت و توسعه سختی‌هایی را دارد اما اگر اتحاد و تعامل را حفظ نماییم، می‌توانیم از سخت‌ترین پیچ و خم‌ها نیز با موفقیت عبور کرده و به توسعه و پیشرفت بیشتر دست پیدا کنیم.

استاندار البرز با بیان اینکه استان البرز دارای قابلیت‌های فراوانی در بخش کشاورزی است،‌ تأکید کرد: با استفاده از این قابلیت‌ها می‌توانیم بخش کشاورزی در این استان را با رونق بیشتری همراه سازیم.

عربیان گفت: امروز شاهد آن هستیم که چهار نوع بذر سبزی و صیفی برای اولین بار در کشور در مرکز تحقیقات بذر هیبریدی هامون در استان البرز رونمایی شده است.

وی تأکید کرد: دستیابی به این علوم در بخش کشاورزی نیز حاصل تلاش محققانی است که بدون هیچ چشم‌داشتی در مسیر توسعه علم و دانش کشور قدم گذاشته‌اند و هر روز به دانش این سرزمین می‌افزایند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: با داشتن این چهار نوع بذر سبزی و صیفی دیگر در این مرحله نیز به خودکفایی رسیده‌ایم و این امر نشان می‌دهد که توطئه دشمنان و تحریم‌های آنان علیه کشور هیچ تأثیری در روند توسعه‌ای ما نخواهد داشت.

عربیان اظهار داشت: ما باید تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده و از هر لحظه برای رسیدن به توسعه و پیشرفت بیشتر استفاده نماییم.

وی تأکید کرد: دشمن بر این تصور است که می‌تواند با تحریم و تهدید مانع از پیشرفت و توسعه کشور شود اما به لطف خداوند و تلاش شبانه‌روزی دانشمندان و محققان ایرانی هر روز ما شاهد دستیابی به علوم مختلف در بخش‌های گوناگون هستیم که این امر نشان‌دهنده بی‌تفاوتی ملت و مسئولان ایران به تحریم‌های دشمنان است.

استاندار البرز تأکید کرد: دشمنان با این تحریم‌ها بیش از اینکه به کشور و ملت ایران ضرر وارد کنند خود متحمل ضرر و زیان می‌شوند و این امر بسیار طبیعی است چراکه ملت ایران هرگز دست از تلاش و کوشش برنخواهند داشت و صحنه تولید کشور را هر روز با رونق بیشتری مواجه خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول