اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

کسب رتبه اول اردبیل در اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: شهرستان اردبیل در اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی توانسته است رتبه ممتاز را به دست آورد.

کسب رتبه اول اردبیل در اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی اردبیل با بیان این مطلب، اظهار داشت: جلسات این کارگروه به صورت مرتب و در قالب دو بخش طرح‌های بالای 50 میلیون تومان و پایین‌تر از این رقم برگزار شده و نسبت به تصویب آنها اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی گفت: مرکز استان در اجرای طرح‌های توسعه کشاورزی رتبه اول را به دست آورده است.

فرماندار اردبیل خاطرنشان کرد: در این بخش تاکنون 145 طرح بالای 50 میلیون تومان با اشتغالزایی 572 نفر و تسهیلات 69 میلیارد تومانی مصوب شده است.

وی به طرح‌های زیر 50 میلیون تومان نیز اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه نیز 878 طرح با تسهیلات 24 میلیارد تومان و اشتغالزایی 991 نفر مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده است.

رئیس کارگروه توسعه بخش کشاورزی اردبیل گفت: در این جلسه نیز 253 طرح با تسهیلات 21 میلیارد تومانی در زمینه‌های تولید حشره‌کش بیولوژیکی، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی،‌ دامپروری، باغبانی و طرح‌های جمع‌آوری شیر تصویب شد.

دبیر تاکید کرد: با هدف حمایت از تولیدات کشاورزان برای خرید بذر سیب‌زمینی تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی ابراز داشت: اولویت در پرداخت تسهیلات فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی و خانواده‌های ایثارگران هستند.

فرماندار اردبیل از اجرای طرح تولید حشره‌کش‌های بیولوژیکی محصولات کشاورزی خبر داد و عنوان کرد: با تصویب کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان برای اولین بار در اردبیل این طرح اجرایی می‌شود.

دبیر از اجرای طرح‌های مختلف توسعه کشاورزی برای اشتغالزایی و همچنین ساماندهی مجتمع‌های گلخانه‌ای اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود به اولویت اول توسعه استان اشاره کرد و گفت: اگر بخش کشاورزی در این باب اولویت اول است ضرورت دارد بیش از هر زمان دیگر به مولفه‌های رشد و بالندگی این بخش و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن توجه جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/62005/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول