اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد

انعقاد قرارداد مستقیم با 350 نیروی پیمانکاری در مسجدسلیمان

خبرگزاری فارس: مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تبدیل وضعیت و عقد قرارداد مستقیم با 350 نفر از پرسنل پیمانکاری این شرکت خبر داد.

انعقاد قرارداد مستقیم با 350 نیروی پیمانکاری در مسجدسلیمان

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، منوچهر بارانی اظهار کرد: با 350 نفر از پرسنل پیمانکاری این شرکت تبدیل وضعیت و عقد قرارداد مستقیم صورت گرفت.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای دستورالعمل سال گذشته هیئت محترم وزیران صورت گرفته است، افزود: از زمان ابلاغ این بخشنامه تاکنون با 350 نفر از پرسنلی که دارای شرایطی مطابق با ضوابط ابلاغ شده بودند، قرارداد مستقیم امضا شده است.

مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: این افراد در قالب قرارداد موقت یک ساله تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی در خصوص آمار جنسیت این افراد گفت: 81 درصد این نفرات مرد و 19 درصد نیز زن هستند.

بارانی در خصوص وضعیت تحصیلی نفرات تبدیل وضعیت یافته عنوان کرد: تعداد 141 نفر یا 41 درصد نفرات تبدیل وضعیت یافته دارای مدرک تحصیلی دیپلم، تعداد 110 نفر یا 32 درصد دارای مدرک تحصیلی کاردانی، 93 نفر یا 26 درصد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و دو نفر یا کمتر از یک درصد نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اینکه دستورالعمل تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری به قرارداد موقت، کماکان دارای اعتبار هستند، بررسی و احراز شرایط پرسنل پیمانکاری به منظور تبدیل وضعیت با جدیت از سوی کارشناسان منابع انسانی این شرکت در حال اجراست.

انتهای پیام/72001/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول