اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران:

ساخت درمانگاه در مناطق مختلف نفتی گچساران اجرایی شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: ساخت درمانگاه در مناطق مختلف نفتی گچساران اجرایی شده است.

ساخت درمانگاه در مناطق مختلف نفتی گچساران اجرایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا پاکدل ظهر امروز در مراسم افتتاح درمانگاه منطقه صنعتی دشت‌گز گچساران که با حضور رئیس بیمارستان صنعت نفت این شهرستان و مسئولان ادارات این شرکت برگزار شد، با تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در بسیاری از حوزه‌های خدمات‌رسانی از جمله احداث درمانگاه و امکانات رفاهی در نواحی مهم و پرکار صنعتی پیشگام بوده است.

* ساخت درمانگاه در مناطق مختلف نفتی گچساران اجرایی شده است

وی افزود: در بیشتر نواحی صنعتی زیرمجموعه شرکت و نفت گاز گچساران از جمله پازنان، گوره، سیاهمکان و نرگسی درمانگاه احداث شده و کار ساخت درمانگاه در مناطق رگ سفید، بی‌بی‌حکیمه 1 و 2 نیز به ترتیب در مراحل پیشرفت 36 درصدی، 61 درصدی و 55 درصدی قرار دارد.

پاکدل با بیان اینکه کار ساخت درمانگاه بینک نیز در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: در حال حاضر تنها مشکل پیش‌روی احداث درمانگاه بینک وجود معارض بوده که امیدواریم این موضوع هر چه سریع‌تر برطرف شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: با توجه به اینکه منطقه صنعتی دشت‌ بلوط گچساران به مرکز این شهرستان نزدیک است و نیازی به وجود درمانگاه در این منطقه احساس نمی‌شد اما رایزنی و نامه‌نگاری‌هایی توسط همکاران برنامه‌ریزی برای احداث درمانگاه در این منطقه نیز صورت گرفته است.

پاکدل با بیان اینکه بخش خصوصی بازوانی قوی برای دولت به شمار می‌رود، گفت: داشتن بخش خصوصی متعهد، قوی و مقید از جمله مهم‌ترین ابزار موفقیت و پیشرفت یک کشور محسوب می‌شود.

وی با تشکر از پیمانکار پروژه درمانگاه منطقه صنعتی دشت‌گز به دلیل اتمام پیش از موعد این پروژه ابراز داشت: پیمانکار این پروژه علیرغم وجود مشکلات پیش‌رو، کار ساخت درمانگاه دشت‌گز را با شرح موجود و کیفیتی مطلوب، سه ماه زودتر از موعد مقرر به پایان رسانده که از تلاش و همت ایشان تشکر می‌شود.

پاکدل خاطرنشان کرد: در حال حاضر فضای صنعتی محوطه دشت‌گز مانند فضای دیگر مناطق صنعتی حوزه نفت و گاز گچساران شده و تلاش ما باید به جز حوزه درمانگاه‌ها در دیگر فضاها نیز نهادینه شود.

* برنامه‌ریزی در راستای ارائه خدمات مطلوب به کارکنان نفت گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: شرکت نفت گچساران در نقطه‌ای کوچک از استانی کوچک واقع شده اما به دلیل داشتن چاه‌های زیاد، کارخانه‌های بهر‌ه‌برداری، نمک‌زدایی، ایستگاه تقویت فشار، ایستگاه تزریق گاز، مجتمع گاز و پالایش گاز و گاز مایع و وجود ادارات متعدد خدماتی رفاهی به اندازه وزارت نفت برخی از کشورها بوده و شرکتی بزرگ است.

پاکدل تأکید کرد: ایجاد فضای سبز، بلوار و کار ساخت پیاده‌روها در این منطقه در حال احدث بوده که این موضوع برای دیگر مناطق صنعتی نفت و گاز گچساران نیز پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌روی شرکت نفت گچساران برای ارائه خدمات مطلوب به مجموعه پرسنل این شرکت خاطرنشان کرد: برای ارائه خدماتی در خور شأن و جایگاه کارکنان زحمت‌کش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برنامه‌ریزی‌های مطلوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول