اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس:

پارس جنوبی پایان حضور شرکت‌های سلطه‌گر فراساحل خارجی در ایران است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: با پروژه به آب اندازی سکوی 12A پارس جنوبی، شاهد پایان حضور شرکت‌های سلطه‌گر فراساحل خارجی در ایران هستیم.

پارس جنوبی پایان حضور شرکت‌های سلطه‌گر فراساحل خارجی در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر موسی سوری پیش از ظهر امروز در به آب اندازی سکوی 12A پارس جنوبی که با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه در تأسیسات دریایی خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: با وجود اینکه 15 روز پیش سکوی 17A مربوط به فاز 12 پارس جنوبی را با حضور وزیر نفت بارگیری کرده بنا به وعده‌ای که داده شد مبنی بر اینکه هر 15 روز یک سکو، جکت و عرشه بارگیری می‌شود، امروز موفق به آب اندازی سکوی 12A پارس جنوبی شده‌ایم.

وی افزود: به آب اندازی این سکو نشان دهنده تلاش شبانه‌روزی مسئولان و مجموعه تأسیسات دریایی و پارس جنوبی است که امروز این نمایش بسیار عظیم را در کشور به تصویر کشیده‌اند.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس خاطرنشان کرد: به آب اندازی سکوی 12A مربوط به فاز 12 پارس جنوبی نشان دهنده این امر است که قول داده شده بر مبنای زمان‌بندی صحیح و مدیریت کارآمد است.

وی اضافه کرد: دسترسی به تأسیسات در حوزه فراساحل که پیش از این انحصاری و در اختیار بیگانگان بوده را شکسته و از آن خود کرده‌ایم.

سوری با بیان اینکه امروز شاهد موفقیت‌های داخلی و بومی در بخش فراساحل هستیم، گفت: حمل، ساخت، نصب و به آب اندازی سکوی پارس جنوبی نشان از مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح و مطلوب تأسیسات دریایی دارد.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس در پایان با اشاره به اینکه همه تلاش ما در سال تولید ملی، رسیدن به خودکفایی در بخش‌های تأسیساتی و فراساحلی است، عنوان کرد: با این پروژه شاهد پایان حضور شرکت‌های سلطه‌گر فراساحل خارجی در ایران هستیم.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول