اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت نفت و گاز پارس خبر داد

تثبیت و تداوم تولید در شرکت نفت و گاز پارس

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت نفت و گاز پارس از تثبیت و تداوم تولید و اهداف توسعه‌ای در شرکت نفت و گاز پارس خبر داد.

تثبیت و تداوم تولید در شرکت نفت و گاز پارس

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه و به نقل از روابط عمومی نفت و گاز پارس، محمدرضا زهیری، سرپرست شرکت نفت و گاز پارس در آیین تودیع و معارفه سرپرست نفت و گاز پارس با تبریک سالگرد دهه مبارک فجر اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب، پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه تلاش و همدلی باشکوه ملت و بنیانگذار عالیقدر انقلاب دانست و آن را الگویی برای ایجاد همدلی و کارگروهی برشمرد.

وی ضمن تشکر از حضور مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در منطقه ویژه پارس از اعتماد شرکت ملی نفت به وی برای تصدی مدیریت شرکت نفت و گاز پارس سپاسگذاری کرد و اظهار داشت: امیدواریم با الهام از آرمان‌های انقلاب و هم‌افزایی و همکاری گسترده در پارس‌جنوبی، شاهد افتخارآفرینی و ثبت دستاوردهای دیگری در کشورمان باشیم.

این مسئول با بیان اینکه پارس‌جنوبی در حال حاضر، خط مقدم جبهه اقتصادی کشور است، گفت: اگرچه امروز دشمنان با ابزار قراردادن یکسری محدودیت‌ها، سعی در عدم تحقق اهداف کشورمان در پارس‌جنوبی دارند، اما عنصر عشق به ولایت و نظام تحریم شدنی نیست.

زهیری در ادامه با اشاره به برنامه‌های تثبیت و تداوم تولید و اهداف توسعه‌ای در شرکت نفت و گاز پارس، ایجاد سازوکارهای ویژه به منظور حمایت مؤثر از کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی را از برنامه‌های جدید خود برشمرد و افزود: افزایش رضایت شغلی و بهبود بهره‌وری در پارس‌جنوبی در اولویت نفت و گاز پارس قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت افزایش بهره‌وری در پیشبرد برنامه توسعه طرح‌ها و پروژه‌های نفت و گاز پارس‌جنوبی، ایجاد همدلی و هم‌افزایی میان مدیران و مجریان و پرهیز از مباحث حاشیه‌ای را عامل مهمی در ایجاد روحیه نشاط و خودباوری و حرکت در تحقق اهداف عالی توسعه دانست.

سرپرست شرکت نفت و گاز پارس در پایان همچنین از تلاش‌های مؤثر مهندس سوری، مدیرعامل پیشین شرکت نفت و گاز پارس تقدیر و تشکر کرد.

احمد قلعه‌بانی، مدیرعامل شرکت ملی نفت و محمدرضا زهیری سپس به همراه مدیران و مجریان طرح‌ها با حضور در گلزار شهدای عسلویه و دو شهید گمنام منطقه ویژه پارس، با تجلیل از آرمان‌های آنها، یاد و خاطره کبوتران سبکبال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

انتهای پیام/2451/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول