اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران:

آیت‌الله ملک‌حسینی یکی از گوهران ناب اندیشه دینی بود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با عرض تسلیت به مناسبت رحلت «آیت‌الله ملک‌حسینی» گفت: کهگیلویه و بویراحمد یکی از گوهران ناب اندیشه دینی و عمل صالح را از دست داد.

آیت‌الله ملک‌حسینی یکی از گوهران ناب اندیشه دینی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا پاکدل طی بیانیه‌ای که به دفتر خبرگزاری فارس در گچساران ارسال کرد، درگذشت «حضرت آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی» نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در بیانیه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اذا هات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسد ها شیی»

خبر ارتحال عالم ربانی و مجاهد نستوه «حضرت آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی» (قدس الله نفس الزکیه) موجب تأثر عمیق و اندوه فراوان گردید.

در این بیانیه تأکید شده است: ایران اسلامی، مردم متدین و ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد یکی از گوهران ناب اندیشه دینی و عمل صالح را از دست داد، شخصیتی بزرگ که عمر پر برکت خود را یکسره با پرهیزکاری و صلاح و سداد گذرانید و با بهره‌مندی از فیض ناب علوم اهل بیت(ع) منشأ برکات و اثرات عمیق و جاودانه شد.

در ادامه این بیانیه ذکر شده است: مدیریت و کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران این مصیبت عظیم را به پیشگاه حضرت ولی عصر«ارواحنا لتراب مقدمه الفدا»، مقام عظمای ولایت، حوزه‌های علمیه و مراجع عظام، مردم شریف، قدرشناس و ولایی کهگیلویه و بویراحمد، به ویژه بیت شریف و مکرم آن عارف روشن‌ضمیر تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن فقید سعید علو درجات، رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای خاندان جلیل‌القدر آن عالم ربانی، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول