اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران عنوان کرد

کاهش نفت‌سوزی و نفت‌ریزی در شرکت نفت و گاز گچساران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از کاهش چشمگیر نفت‌سوزی و نفت‌ریزی در نیمه نخست سال‌جاری در این شرکت نفتی خبر داد.

کاهش نفت‌سوزی و نفت‌ریزی در شرکت نفت و گاز گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا پاکدل امروز در مراسم تجلیل از برترین‌های HSE شرکت نفت و گاز گچساران اظهار داشت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در زمینه HSE در حال حاضر دومین شرکت نفتی کشور است.

وی یادآور شد: این شرکت در یک اقدام کم نظیر از سال 79 تاکنون همه تأسیسات، نقاط حساس و آسیب‌پذیر را شناسایی کرده است.

شرکت نفت و گاز گچساران مقام دوم کشور در نظام مشارکت است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ضخامت سنجی خطوط لوله، مخازن و تفکیک‌گرهای ثابت و سیار در کلیه واحدهای عملیاتی را از جمله اقدامات صورت گرفته این شرکت برای جلوگیری از حوادث عنوان کرد.

پاکدل افزود: در حال حاضر این شرکت در زمینه مدیریت پسماند تأسیسات نیز از شرکت‌های پیشرو است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر با توجه به تحریم‌های اعمال شده از سوی کشورهای غربی، نیاز صنعت به نیروی انسانی در جهت خودکفایی بیشتر است، اظهار داشت: تاکنون خلاء حاصل از تحریم‌ها توسط نیروی انسانی متخصص و متعهد جبران شده و این امر نشان از احساس تکلیف کارکنان صنعت نفت بوده است.

پاکدل کسب مقام دوم شرکت نفت و گاز گچساران در زمینه نظام مشارکت در کشور را از دیگر افتخارات این شرکت نفتی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت با برگزاری افزون بر هشت جشنواره نظام مشارکت توانسته در جذب نظرات کارکنان جایگاه ویژه‌ای در بین شرکت‌های نفتی کشور به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران معتقد است که کاهش چشمگیر نفت‌سوزی و نفت‌ریزی در این شرکت از موفقیت‌های کم‌نظیر در راستای جلوگیری از آلودگی محیط زیست و آب دریاچه‌ها و رودخانه‌ها است.

پاکدل کاهش محسوس نفت‌سوزی از میزان 11 هزار و 872 بشکه در سال 86 به یک‌هزار و 200 بشکه در نیمه نخست سال‌جاری را حاصل همفکری و تلاش متخصصان نفت و گاز گچساران عنوان کرد.

وی ادامه داد: میزان نفت‌ریزی از 17 هزار بشکه در سال 86 به 190 بشکه در نیمه نخست سال‌جاری رسیده که فاکتور مهم و مؤثری در جلوگیری از آلودگی محیط زیست است.

پاکدل در ادامه ضمن تقدیر از مجموعه پرسنل این شرکت، خواستار تلاش هر چه بیشتر مجموعه مدیران، متخصصان، کارمندان و کارگران این شرکت نفتی شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران ساخت دستگاه تفکیک‌گر سرچاهی، انتشار چندین جلد کتاب، تهیه و ارائه نرم‌افزار و جزوه آموزشی و همچنین حضور فعال و مؤثر کارکنان در همایش‌های مختلف علمی را از جمله فعالیت‌های پژوهشی در راستای خودکفایی این شرکت نفتی برشمرد.

انتها‌ی‌پیام/82001/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول