اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

خانواده نقش الگویی در نوع پوشش جوانان دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه سنگ بنای شخصیت انسان بیش از هر محیط دیگر در نهاد آرامش بخش خانواده شکل می‎گیرد گفت: خانواده در این زمینه و به ویژه نوع پوشش فرزندان نقش الگویی دارد.

خانواده نقش الگویی در نوع پوشش جوانان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری بعدازظهر امروز در حاشیه جلسه با دست‎اندرکاران جشنواره و نمایشگاه مد و لباس در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: خانواده‎ها با اتخاد تدابیر منطقی و رعایت اصول روان‎شناسی در انتخاب نوع لباس برای فرزندان نقش موثری ایفا می‎کنند.

وی افزود: خانواده باید در حکم مشاوری امین و دلسوز در سوق دادن فرزند به فرهنگ اصیل اسلامی اهتمام ورزد.

خانواده‎ها با پاسخ منطقی بستر تحول جوانان را فراهم کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تاکید کرد: خانواده با ارائه پاسخی منطقی به پژوهش‎های فرزندان بستر تحول فکری و فرهنگی آنها را رقم بزنند. 

منتظری خاطرنشان کرد: ریشه بسیاری از نیک‎بختی‎ها و تیره‎بختی‎های انسان در خانواده رقم می‎خورد لذا خانواده با نوع نگرش و تربیت خود نقش بسزایی در سرنوشت فرزند دارد.

به گفته وی، پدر و مادر در آغاز به انتخاب پوشش مناسب و فاخر و پرهیز از لباس‎های بیگانه با فرهنگ اسلامی ـ ایرانی مبادرت ورزند.

نوع پوشش والدین در انتخاب نوع پوشش فرزندان تاثیرگذار است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار داشت: نوع پوشش والدین در انتخاب نوع پوشش فرزندان تاثیرگذار بوده و انتخاب الگوی مناسب با فرهنگ اسلامی ـ ایرانی از سوی والدین موجب گرایش فرزندان به این فرهنگ می‎شود.  

منتظری توصیه کرد: خانواده‎ها برای کمک به فرزندان در انتخاب نوع لباس از مشاوران دینی و آگاه به ادبیات نسل جوان بهره ببرند. 

وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس فرصت مناسب را در اختیار والدین و فرزندان آنها برای انتخاب پوشش مناسب با فرهنگ اسلامی ـ ایرانی قرار دهد.  

کارگاه‎های علمی و آموزشی در حاشیه این رویداد مهم فرهنگی برگزار می‎شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تقدیر از همکاری تمامی ادارات و موسسات ملی و استانی در برگزاری این جشنواره گفت: این رویداد مهم فرهنگی شامل نمایشگاه آثار هنری، کارگاه‎های آموزشی و فروش تولیدات عرضه شده است.  

انتهای پیام/2307/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول