اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

6 طرح نو و خلاق فرهنگی گلستان مدل کشوری شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: شش طرح نو و خلاق در زمینه فرهنگ و هنر گلستان به عنوان مدل کشوری انتخاب شده است.

6 طرح نو و خلاق فرهنگی گلستان مدل کشوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان غلامرضا منتظری عصر امروز در جمع مدیران استان اظهار داشت: نخستین شرط توفیق سازمان لطف الهی و شرط دوم تلاش شبانه‎روزی همکاران است که فعل خواستن را صرف کردند تا بر مبنای شاخص‎های عمومی و اختصاصی بتوانند به این موفقیت دست یابند.

وی با اشاره به اینکه برنامه محوری بر اساس شاخص‎ها سازمان را از روزانه کاری نجات می‎دهد افزود: در همین راستا برنامه جامع تعریف کرده‎ایم که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یک مدل کشوری انتخاب شد.

منتظری ارائه سهولت خدمات از طریق الکترونیک، پایبندی به اخلاق حرفه‎ای و منشور اخلاقی سازمان را از موارد موفقیت‎های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان دانست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه جامعه جهانی به این نتیجه رسیده است که اجرای قوانین برای رضایت مردم به تنهایی کافی نیست خاطر نشان کرد: در اخلاق حرفه‎ای دو اصل اساسی وجود دارد در فرهنگ پاسخگویی کلکم راع و کلکم مسئول منشور اخلاقی است که باعث اعتماد بیشتر خواهد شد و اعتماد ما را یک گام به موفقیت نزدیک‎تر می‎سازد.

وی خلاقیت و نوآوری را از دیگر موارد موفقیت دانست و گفت: اگر سازمانی فاقد خلاقیت باشد مثال آبی راکد است.

منتظری اذعان کرد: در حوزه خلاقیت شش طرح، نخستین شهرنامه، جشنواره روستایی، غرفه اختصاصی مشاهیر، بوستان مفاخر و برنامه جامع فرهنگی از سوی گلستان مطرح و به عنوان مدل کشوری انتخاب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه توجه به شاخص‎های عمومی و اختصاصی تراز فرهنگی گلستان رشد پیدا کرده افزود: حدود 12 جشنواره ملی و بین‎المللی به میزبانی گلستان انجام می‎شود که نشان از قابلیت این استان است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول