اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد

تشکیل ستاد صیانت از محصولات فرهنگی و هنری در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تشکیل ستاد صیانت از محصولات فرهنگی و هنری در استان خبر داد.

تشکیل ستاد صیانت از محصولات فرهنگی و هنری در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: این ستاد در استان‎ها برای صیانت از حقوق مؤلفین و تولیدکنندگان آثار فرهنگی و هنری تشکیل شده و به زودی در شهرستان‎ها نیز راه‎اندازی می‎شود.

وی هدف اصلی از تشکیل ستاد صیانت از محصولات فرهنگی و هنری را ایجاد نظام کنترل، نظارت، بهینه‎سازی و سالم‎سازی شبکه توزیع و عرضه محصولات فرهنگی و هنری برشمرد.

نهادهای امنیتی، فرهنگی و اجرایی اعضای تشکیل‎دهنده ستاد صیانت از محصولات فرهنگی

منتظری اعضای این ستاد را نهادهای امنیتی، فرهنگی و اجرایی عنوان کرد و گفت: این ستاد برای دفاع از تمامی محصولات فرهنگی و هنری تشکیل شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ادامه داد: این ستاد در راستای حمایت و پشتیبانی از اصحاب فرهنگ و هنر تشکیل شده و نشان‎دهنده اهمیت دولت نسبت به این موضوع است.

ستاد صیانت از محصولات فرهنگی موجب آرامش تولیدات آثار فرهنگی می‎شود

منتظری ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این ستاد دغدغه‎های اصحاب فرهنگ و هنر در راستای حمایت از محصولاتشان رفع شده و با آرامش به تولید آثار فرهنگی و هنری مبادرت ورزند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره بین‎المللی شعر فجر در کشور خاطرنشان کرد: این جشنواره فرصتی مغتنم برای شکوفایی استعدادها را پیش‌روی شعرای جوان قرار داده است.

منتظری تصریح کرد: با توجه به توانمندی گلستان در زمینه شعر و ادبیات همزمان با برگزاری این جشنواره مراسم شعرخوانی منطقه‎ای بیست و سوم بهمن‌ماه به میزبانی گلستان با حضور شعرای مازندران، گیلان و سمنان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‎شود.

هیچ‎گونه داوری بر جشنواره بین‎المللی شعر صورت نمی‎گیرد

وی عنوان کرد: این مراسم فقط به خواندن شعر اختصاص داشته و هیچ‎گونه داوری بر روی آثار صورت نمی‎گیرد.

به گفته منتظری، در حاشیه مراسم شعرخوانی منطقه‎ای فجر، برای نمایش استعدادهای شعرا، نویسندگان و پژوهشگران استانی برنامه‌ای برگزار می‎شود.

وی تأکید کرد: این مراسم محل اجتماع شعرای پیشکسوت و جوان و بهره‎گیری جوانان از تجربیات پیشکسوتان و هم‎اندیشی درباره وضعیت شعر و یافتن راه‎های برون‎رفت از وضعیت فعلی است.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول