اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

گلستان توانایی ساختن شبکه‎های فرهنگی و قرآنی را دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: گلستان به لحاظ برخورداری از قابلیت‎ها و ظرفیت‎های مناسب می‌تواند در ساختن شبکه‎های فرهنگی و قرآنی موفق باشد.

گلستان توانایی ساختن شبکه‎های فرهنگی و قرآنی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری بعد از ظهر امروز در گردهمایی بزرگ قرآنی که در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به تنهایی نمی‎توانند در کمیت و کیفیت موسسات قرآنی ایفای نقش کنند، بلکه ما می‎توانیم در این زمینه بسترساز باشیم و بهبود وضعیت موجود، عزم و اراده فعالان قرآنی را در استان می‎طلبد.

وی ادامه داد: معاونت قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرایط را فراهم کرده که باید از این فرصت به نیکی استفاده و بهره بگیریم.

گلستان توانایی ساختن شبکه‎های فرهنگی و قرآنی را دارد

منتظری بیان داشت: گلستان به لحاظ برخورداری از قابلیت‎ها و ظرفیت‎های مناسب در ساختن شبکه‎های فرهنگی و قرآنی بتواند گوی سبقت را از دیگران برباید، اما رسیدن به این مهم عزم همگانی می‎طلبد.

تلاش داریم در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی سهیم باشیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خصوص اهداف این گردهمایی یادآور شد: در این نشست بنا داریم تا تصویری روشن از قلمرو خدمات این معاونت مطرح شود تا هر یک به قدر قابلیت خویش، پای در این عرصه نهاده و در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی سهیم باشند.

منتظری گفت: در نشست امروز مدرسان، معلمان، فعالان عرصه قرآن و عترت دعوت شده‎اند تا از نظرات آنها نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی استفاده شود.

وی با تبریک ایام‌الله دهه‎فجر انقلاب اسلامی بیان داشت: نهال با برکتی که توسط باغبان انقلاب در سرزمین وجودمان نشست و امروز به درخت تنومندی تبدیل شده و ثمره آن انقلاب اسلامی است، جان‎های تشنه عدالت و سعادت را در گستره گیتی مجذوب خود کرده است.

انتهای پیام/2307/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول