اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

کتاب بهترین ظرف برای انتقال اندیشه‎ها است / قدردانی از دستگاه‎های ممتاز

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: کتاب بهترین ظرف برای انتقال اندیشه‎ها است و صاحبان اندیشه و تفکر از ایران اسلامی سرآمد علوم بشریت هستند.

کتاب بهترین ظرف برای انتقال اندیشه‎ها است / قدردانی از دستگاه‎های ممتاز

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری بعد از ظهر امروز در آئین اختتامیه جشنواره ملی گام اول که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد اظهار داشت: مسجد به عنوان نخستین دانشگاه عمومی پی نهاده شد و نهادهای علمی و آموزشی یکی پس از دیگر صورت گرفت.

وی همزمانی آئین اختتامیه ششمین جشنواره گام اول را با افتتاحیه هفتمین نمایشگاه کتاب به فال نیک گرفت و ابراز داشت: نویسندگان، میراث گرانقدری همچون کتاب را برای همه عصرها و نسل‎ها به یادگار گذاشتند که این مهم قابل تحسین است.

منتظری عنوان کرد: ناشران و نویسندگان در نمایشگاه کتاب سفره‎ای معنوی و رنگارنگ پیش روی صاحبان اندیشه و حکمت را به مدت یک هفته گسترانند تا هر کس به قدر عطش خویش از 40 هزار غذای متنوع بهره بگیرد و ره‌توشه راه خود کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یادآور شد: بی‎انصافی است که از مسببان این خوان گسترده زبان به تحسین نگشاییم و در وهله نخست مقام عالی وزارت که تلاش کردند این فرصت برای سراسر کشور فراهم شود و از استاندار گلستان و از دستگاه‎های اجرایی فرهنگی علمی آموزشی که در تحقق این رخداد تلاش کردند، قدردانی کرد.

منتظری به معرفی تعدادی از دستگاه‎های اجرایی استان که در برگزاری نمایشگاه کتاب تلاش ممتازتری داشتند پرداخت و عنوان کرد: نهاد کتابخانه‎های عمومی استان، بانک صادرات گلستان، صدا و سیمای مرکز، پایانه‎های مسافربری، شهرداری گرگان در این راستا تلاش وافری داشتند.

وی ابراز امیدواری کرد تا برگزاری نمایشگاه کتاب، گامی برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه اسلامی باشد.

در حاشیه برگزاری آئین نمایشگاه کتاب و اختتامیه جشنواره ملی گام اول، 13 کتاب برگزیده ششمین جشنواره گام اول به نمایش درآمد.

هفتمین اختتامیه جشنواره ملی گام اول سال آینده در استان یزد برگزار می‎شود.

انتهای پیام/2307/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول