اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خبر داد

راه‌اند‌ازی نخستین مرکز پاسخگویی به سئوالات اعتقادی نسل جوان در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: به‎زودی در گلستان نخستین مرکز پاسخگویی به سئوالات اعتقادی، فرهنگی و سیاسی نسل جوان آغاز به کار می‎کند.

راه‌اند‌ازی نخستین مرکز پاسخگویی به سئوالات اعتقادی نسل جوان در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری عصر امروز در جمع کارشناسان فرهنگی دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: در نشست مشترکی که در تهران با حضور حجت‎الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی و محمدی قائم‎مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام گرفت مصوب شد کار مطالعاتی این مرکز به زودی آغاز شود.

وی تصریح کرد: در گام نخست یک مکان موقتی برای این مرکز در اختیار گرفته خواهد شد که متخصصان و صاحب‎نظران در گرایش‎های مختلف روانشناسی، جامعه‎شناسی، موضوعات اعتقادی، سیاسی و اجتماعی به سئوالات جوانان پاسخ می‎دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با بیان اینکه جدول زمانی حضور متخصصان در اختیار عموم مردم قرار می‎گیرد، یادآور شد: این مرکز متصل به شبکه ملی پاسخگویی به سئوالات نسل جوان که مرکز آن در شهرستان قم است می‎باشد و قرار است در این مجموعه استادان متخصص و کارآمد تربیت شوند.

منتظری اذعان کرد: این مرکز با همکاری حوزه‎های علمیه استان گلستان و دانشگاه‎های استان به زودی عملیاتی می‎شود که پاسخ شایسته‎ای برای جوانان خواهد بود.

وی اظهار داشت: امیدواریم با شکل‎گیری این مرکز قرآنی و معارفی بتوانیم پاسخگوی سطح انتظارات نسل جوان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: با برنامه‎ریزی‎هایی که در سال 1391 صورت گرفته است می‎توان گفت یکی از پرکارترین سال‎های ما در معرفی مفاخر، مشاهیر و کارهای فرهنگی خواهد بود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول