اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

اجرای سیاست‏های تشویقی برای گسترش سفر در میان اصناف

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به گسترش فرهنگ سفر و گردشگری در استان گفت: مجمع امور صنفی سیاست‏های تشویقی لازم برای گسترش سفر در میان اصناف را اجرا می‌کند.

اجرای سیاست‏های تشویقی برای گسترش سفر در میان اصناف

محمد کاوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مجمع امور صنفی با در نظر گرفتن تخفیفات مناسبی تلاش می‏کند تا از پروازهای فرودگاه زنجان استقبال بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید برای استقبال بیشتر از فرودگاه زنجان اقدامات مناسبی صورت گیرد، افزود: مجمع امور صنفی تلاش می‏کند در این راستا اقدامات مناسبی صورت دهد.

*بخش گردشگری مورد توجه بیشتری باشد

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان توجه به گردشگری در استان زنجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید نسبت به بخش گردشگری توجهات بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید برای توسعه گردشگری در استان تسهیلاتی به کارمندان دولت در نظر گرفته شود، افزود: با ارائه تسهیلات مناسب می‌توان کارمندان بخش دولتی را برای انجام سفر تشویق کرد.

* ارتقای میزان استقبال از پروازهای فرودگاه زنجان

کاوندی ادامه داد: با ارائه مشوق‌های مناسب برای کارمندان می‌توان درصد استفاده از پروازهای داخل استان را افزایش داد و میزان استقبال از پروازهای فرودگاه زنجان را ارتقاء بخشید.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر مجمع امور صنفی برای سفر به مشهد تخفیفاتی را در نظر گرفته است، یادآور شد: ارائه تخفیفات لازم برای سفر به مشهد مقدس در حال انجام است.

وی با بیان اینکه باید از کارمندان دولت برای توسعه گردشگری در استان استفاده شود، افزود: با ارائه تسهیلات مناسب می‏توان کارمندان بخش دولتی را برای انجام سفر تشویق کرد.

* تقاضای بالای سفر زنجانی‏ها در کشور

کاوندی میزان سفیر در استان زنجان را از میانگین کشوری بالا دانست و خاطرنشان کرد: میانگین جمعیت استان در قیاس با میزان سفر نشان از تقاضای بالای سفر زنجانی‏ها در کشور است.

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان میانگین بالای سفر در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید ظرفیت‏های موجود در تقاضای سفر به شکل بهینه صورت گیرد.

کاوندی با اشاره به ضعف در اطلاع‏رسانی در حوزه گردشگری استان، خاطرنشان کرد: باید در بخش اطلاع‌رسانی فعالیت‏های منسجم و مناسب‏تری صورت گیرد.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول