اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه صنف قماش­ فروشان مشهد خبر داد

تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در آستانه سال نو

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه صنف قماش ­فروشان مشهد از تشدید بازرسی و نظارت واحدهای صنفی برای کنترل قیمت­‌ها در آستانه سال نو خبر داد.

تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در آستانه سال نو

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، مجید شادمهر اظهار داشت: همه ساله در ماه­‌های پایانی سال تقاضا برای خرید انواع پارچه مخصوصاً پارچه­‌های ملحفه‌ای، پرده­‌ای، کت و شلواری و مجلسی افزایش می­‌یابد، به همین جهت اتحادیه به منظور کنترل قیمت‌ها در سطح شهر، واحدهای بازرسی خود را افزایش داده است.

وی با اشاره به وجود انواع پارچه به میزان کافی در بازار عنوان کرد: با بررسی صورت گرفته از واحدهای صنفی سطح شهر، امسال نیز تقاضا برای انواع پارچه مناسب بوده و در همین راستا تعدادی از واحدهای صنفی آمادگی خود را جهت برگزاری فروش فوق­‌العاده تحت نظارت اتحادیه اعلام کرده­‌اند.

رئیس اتحادیه صنف قماش‌فروشان مشهد نصب برچسب قیمت بر روی اجناس را در کلیه واحدهای صنفی الزامی دانست و افزود: هرگونه تغییر قیمت پارچه­ در سطح شهر به دقت رصد می­‌شود و امیدواریم تا پایان سال با ثبات بازار شاهد افزایش قیمتی در این زمینه نباشیم.

وی از شهروندان خواست برای جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار و آرامش خاطر در خرید، از موکول کردن خریدها به روزهای پایانی سال خودداری کنند.

انتهای پیام/70005/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول