اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تاکستان خبر داد

بازرسی از 3700 واحد صنفی و تولیدی در تاکستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره، صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان گفت: از 24 مهر‌ تا 30 دی‌ ماه امسال و از ابتدای اجرای طرح تشدید از سه هزار و 789 واحد‌ صنفی و تولیدی در این شهرستان بازرسی به عمل آمده است.

بازرسی از 3700 واحد صنفی و تولیدی در تاکستان

یاسر رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به اینکه طرح تشدید بازرسی‌های صنفی از 24 مهر‌ ماه جاری در شهرستان تاکستان آغاز شده است، اظهار داشت: طرح‌ صندوق مکانیزه فروش P.O.S در اولویت کاری واحد بازرسی این اداره قرار داشته که می‌تواند نقش عمده‌ای را در کاهش ورودی قاچاق، اجرای عدالت اجتماعی در پرداخت مالیات در کنار کاهش تخلفات صنفی برعهده داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: بررسی شکایت مردمی و ساماندهی صنوف در اجرای طرح شبنم پیگیری می‌شود.

رئیس اداره، صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان عنوان کرد: در حال حاضر مرحله اطلاع‌رسانی و مقدماتی طرح بازرسی به اتمام رسیده است و هم‌اکنون بررسی وارد مرحله عملیاتی (شناسایی و برخورد با متخلفان) شده است.

رحمانی ادامه داد: در بحث تشدید نظارت، در طول اجرای طرح شبنم بیش از 86 واحد ثبت‌نام و حدود 30 هزار برچسب توسط واحد‌های صنعتی در یک ماه گذشته درخواست شده است.

وی گفت: از 24 مهر‌ تا 30 دی‌ ماه امسال و از ابتدای اجرای طرح تشدید توسط بازرسان از سه هزار و 789 واحد‌ بازرسی در شهرستان تاکستان صورت گرفته است.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول