اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی مشهد خبر داد:

بازگرداندن 118 میلیون ریال به شاکیان صنفی در دی ماه سال 91

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی توزیعی مشهد گفت: در دی ماه امسال با پیگیری واحد رسیدگی به شکایات و تخلفات صنفی و اقدامات مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان، حدود 118 میلیون ریال به شاکیان واحدهای صنفی بازگردانده شد.

بازگرداندن 118 میلیون ریال به شاکیان صنفی در دی ماه سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، جعفر معماریان‌طهرانی اظهار کرد: واحد رسیدگی به شکایات و تخلفات اصناف استان، امور مرتبط به شکایات دریافتی مردم را بررسی می‌کند و در ماه گذشته توانست رویکرد بسیار مناسبی داشته و رضایت شاکیان را جلب کند.

وی با اشاره به گران فروشی و نصب نکردن اتیکت به عنوان عمده‌ترین دلایل شکایات، عنوان کرد: در ماه گذشته حدود 2 هزار و 300 شکایت از واحدهای صنفی دریافت شد که تمام آنها بررسی و با متخلفان برخورد شد.

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد ادامه داد: در ماه گذشته از میان تعداد شکایات گزارش شده، برای 800 واحد متخلف فرم تخلف به ارزش مجموع 900 میلیون ریال صادر شد.

معماریان‌طهرانی در ارتباط با عملکرد تیم‌های ویژه بازرسی در ماه گذشته خاطر نشان کرد: تیم‌های ویژه بازرسی از واحدهای صنفی عمده‌فروشان و مراکز پخش در ماه گذشته بالغ بر 400 مورد بازرسی را از صنوف عمده فروشان مواد غذایی، لوازم خانگی، آهن‌آلات و کالای صوت و تصویر انجام داده و از این میان 34 واحد متخلف را شناسایی کردند.

انتهای پیام/70002/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول