به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، جعفر معماریانطهرانی اظهار کرد: واحد رسیدگی به شکایات و تخلفات اصناف استان، امور مرتبط به شکایات دریافتی مردم را بررسی میکند و در ماه گذشته توانست رویکرد بسیار مناسبی داشته و رضایت شاکیان را جلب کند.
وی با اشاره به گران فروشی و نصب نکردن اتیکت به عنوان عمدهترین دلایل شکایات، عنوان کرد: در ماه گذشته حدود 2 هزار و 300 شکایت از واحدهای صنفی دریافت شد که تمام آنها بررسی و با متخلفان برخورد شد.
رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد ادامه داد: در ماه گذشته از میان تعداد شکایات گزارش شده، برای 800 واحد متخلف فرم تخلف به ارزش مجموع 900 میلیون ریال صادر شد.
معماریانطهرانی در ارتباط با عملکرد تیمهای ویژه بازرسی در ماه گذشته خاطر نشان کرد: تیمهای ویژه بازرسی از واحدهای صنفی عمدهفروشان و مراکز پخش در ماه گذشته بالغ بر 400 مورد بازرسی را از صنوف عمده فروشان مواد غذایی، لوازم خانگی، آهنآلات و کالای صوت و تصویر انجام داده و از این میان 34 واحد متخلف را شناسایی کردند.
انتهای پیام/70002/غ/د1000